نوشته های مرتبط: شهروند الکترونیک کیست؟

تهران دو گام به سوی شهر هوشمند و پاک پیش رفت

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲/ ۱۲ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و شهردار تهران با امضای دو تفاهم‌نامه همکاری، برای «شناسایی پهنه‌های شهری برای ایجاد مراکز نوآوری» و همچنین را‌ه‌اندازی«مرکز نوآوری فناوری‌های پیشرفته حمل و نقل» توافق کردند.

سرعت تهران هوشمند باید افزایش یابد

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۸/ ۴ دقیقه

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با شهر هوشمند گفت: اساسا وقتی مفهوم هوشمندی را به کار می‌بریم به این معناست که از ابتدای تأسیس و پیدایش یک مجموعه که مبنای آن استفاده از ارتباطات و فناوری اطلاعات است زیرساخت‌های لازم برای اداره کلیه امور آن آماده باشد.

پیاده‌سازی مدیریت جامع شهری در تهران لازمه هوشمندسازی پایتخت

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۵/ ۶ دقیقه

پروانه مافی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در رابطه با هوشمندسازی پایتخت گفت: هیچ راهی نداریم جز اینکه شهر تهران را هوشمند کنیم و برای تحقق این امر مهم نیز راهی نداریم جز اینکه مدیریت جامع شهری را در تهران پیاده کنیم.

سیاست‌های حمایتی در حوزه اینترنت اشیاء و شهر هوشمند اعلام شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۱/ ۴ دقیقه

در راستاي حمايت از استارتاپ‌ها و شركت‌هاي دانش‌بنيان؛ سیاست‎های حمایتی از سوی ستاد توسعه فناوري اطلاعات،‌ارتباطات و فضاي مجازي معاونت علمی، در حوزه اینترنت اشیاء و شهر هوشمند اعلام شد.

فناوری و نوآوری‌های دانشگاهی در خدمت حل مشکلات شهری

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۳/ ۱۴ دقیقه

دبیر ستاد توسعه فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری گفت: پیرو تفاهم نامه مشترک میان شهرداری تهران و معاونت علمی با حمایت شهرداری تهران از توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری در پایتخت، فناوری ها و نوآوری های دانشگاهی در خدمت توسعه ارزش آفرینی، ایجاد اشتغال و حل مشکلات شهری قرار می گیرد

دولت الکترونیک و مبارزه با قاچاق

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۰/ ۱۱ دقیقه

کمال رضایی، مدیریت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه آزاد اروند از دولت الکترونیک و راه‌های مبارزه با قاچاق می‌گوید.

از دولت الکترونیک تا شفافسازی چقدر راه است؟

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۱:۳۵/ ۱۲ دقیقه

وزیر ارتباطات کشورمان با حضور در برنامه حالا خورشید درباره دولت الکترونیک و شفافسازی اظهارات جدید را ایراد کرد.