نوشته های مرتبط: راه‌اندازی ۲۲ مرکز کسب‌و‌کارهای نوپا در مراکز استان‌ها

سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه عمل می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۲/ ۳۵ دقیقه

مهم‌ترین منبع جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر یا جسورانه است.

وزارت ارتباطات گزارش عملکردش درباره فیلترینگ را منتشر کند

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۷/ ۱۳ دقیقه

رضا الفت نسب: «متاسفانه مطلع شدیم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که مسئولیت تخصصی دارد، در زمینه ثبت نظر کارشناسی در پنل نظارت با کمیته فیلترینگ همکاری لازم را انجام نمی‌دهد.»

ردیف بودجه‌ای مجزا برای حمایت از سرمایه‌گذاران استارتاپی در نظر گرفته شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۰:۵۸/ ۷ دقیقه

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه کسب‌وکارهای نوپا با ایجاد مشاغل بسیار، جوانان تحصیلکرده را جذب باز کار کرده‌اند، پیشنهاد داد: ردیف بودجه‌ای مجزا برای حمایت از سرمایه‌گذاران استارتاپی در نظر گرفته شود چراکه گسترش استارتاپ‌ها به کاهش نرخ بیکاری و تقویت اقتصاد مقاومتی در شرایط جنگ اقتصادی کمک می‌کند.

حمایت ویژه از استارتاپ‌ها با تدارک برنامه‌های خاص

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۷:۲۲/ ۱۱ دقیقه

سومین رویداد خدمات مکان محور شهری روز دوشنبه ۱۷ تیرماه با حضور نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان فاوای شهرداری، سازمان فضایی و پژوهشگاه فضایی و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های مرتبط در صندوق نوآوری و شکوفایی در محل این صندوق برگزار شد.

حجم بازار ICT ایران به ۱۳.۳ میلیارد دلار رسیده است

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۳۹/ ۶ دقیقه

رویداد بین‌المللی «ظرفیت سازی و مهارت افزایی برای تحول دیجیتال در اقتصاد دیجیتال» از ۱۵ تیر تا ۱۹ تیر برگزار می‌شود. در افتتاحیه این رویداد معاون وزیر ارتباطات از لزوم تحول اقتصادی و حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال خبر داد. وی همچنین اعلام کرد که حجم بازار ICT ایران اکنون به ۱۳.۳ میلیارد دلار رسیده است.

شمشیر دولبه تحریم‌ها برای استارتاپ‌‌ها

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۷/ ۶ دقیقه

تحریم‌ها و ردپایی آن‌ها در نحوه‌ی کار استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارهای ایرانی انکارناپذیر است. سختی‌ها و مشکلاتی که استارتاپ‌ها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، این روزها به بخشی از روزمرگی این کسب‌وکارها تبدیل شده است.

دانش‌بنیان‌ برنده کارزار با اقتصاد سنتی است

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۹/ ۲۴ دقیقه

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: بخش سنتی اقتصاد در رویارویی با دانش‌بنیان و استارتاپی‌ها قطعا میدان را واگذار می‌کند و به‌جای مقابله و مبارزه، باید به دنبال سرمایه‌گذاری و حمایت از این کسب و کارها و ایده‌های خلاقانه بنیان‌گذاران کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و استارتاپی برود.