نوشته های مرتبط: یک استارت‌آپ نوپا برای هک گوشی‌ هوشمند ۳ میلیون دلار پرداخت می‌کند

«حالت ناشناس» گوگل مپس برای کاربران آی‌اواس عرضه شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۲/ ۲ دقیقه

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرد «حالت ناشناس» گوگل مپس که در گذشته برای کاربران اندرویدی عرضه شده بود، از امروز برای کاربران آی‌اواس هم قابل استفاده است.

اولین دوره رویداد موبایل ایران (Iran Mobile Summit) برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۸:۰۰/ ۵ دقیقه

رویداد ایران موبایل سامیت(Iran Mobile Summit) برای اولین بار به منظور تمرکز بر محتوا و مشکلات حوزه موبایل در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ در سالن کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

بررسی روش‌های مختلف دور زدن محدودیت‌های اپل

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۹/ ۹ دقیقه

بعد از تحریم‌های ایران و از بین رفتن امکان ارائه اپلیکیشن‌های ایرانی در اپ‌استور اپل، اپلیکشین‌های ios ایرانی با خرید گواهی توسعه سازمانی اقدام به کم کردن محدودیت‌ها ایجاد شده از سوی این شرکت و ادامه فعالیت کردند.

اپلیکیشن UID، راهکاری برای احراز هویت دیجیتال

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۷/ ۴ دقیقه

روز گذشته (۲۰ اسفند) در یک نشست خبری که در پردیس منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد پلتفرم هویت دیجیتال یو‌آيدی (UID) رونمایی شد.

محدودیت احتمالی و بزرگ اپل در انتظار استارت‌آپ‌های ایرانی و کاربران آیفون

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۷/ ۱۵ دقیقه

اپل به دنبال محدودسازی استفاده از «گواهی توسعه‌دهنده سازمانی» (Enterprise Developer Certificates) است. این گواهی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا یک اپلیکیشن را جدا از فضای اپ استور، به شکل مستقیم در اختیار مخاطب مورد نظرشان در سازمان خود قرار دهند.

آشنایی با ایمن ترین موبایل جهان

۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۸/ ۴ دقیقه

استارت آپ امنیت سایبری Dark Matter در کنگره جهانی موبایل از ایمن‌ترین تلفن هوشمند دنیا به نام KATIM رونمایی کرد. این موبایل با نمایشگر ۵.۲ اینچی شبیه یک تلفن هوشمند معمولی، اما مجهز به فناوری‌های متعددی است.