نوشته های مرتبط: چین قصد دارد با هوش مصنوعی بر مردم نظارت کند

زیپاد،اپلیکیشن برگزیده برتر بانکی جشنواره بانکداری شد

۱۴۰۱/۱۲/۶ - ۱۳:۴۳/ ۴ دقیقه

حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد (زیپاد)، اپلیکیشن برگزیده برتر بانکی جشنواره دکتر نوربخش در نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت شد.

درگاهی برای فریلنسرهایی که خارج از مرزها کار می‌کنند

۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۲۲:۱۲/ ۶ دقیقه

یک پی، استارتاپی برای ارائه خدمات به فریلنسرها

پنج قانون تأمین مالی استارت‌آپ‌ها

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۱/ ۶ دقیقه

استارت‌آپ‌ها با این روش‌ها از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، تامین سرمایه می‌کنند.

هنر راه اندازی کسب و کار

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱/ ۱۰ دقیقه

کتاب هنر تاسیس استارت‌آپ 16 هشدار جدی به سرمایه‌گذاران استارت‌آپ‌ها می‎دهد تا کسب‎ و کارشان رونق یابد.

میدان نبرد تکنولوژیکی آمریکا و چین

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۶/ ۹ دقیقه

پردازنده‌ها – که با نام تراشه‌ها هم شناخته می‌شوند- حالا قطعاتی ضروری در قلب رشد اقتصادی، امنیت سایبری و نوآوری تکنولوژیکی به‌حساب می‌آیند. قطعاتی کوچک‌تر از ‌اندازه یک تمبر پستی و باریک‌تر از قطر موی انسان که از چیزی حدود ۴۰ میلیون ریزقطعه تشکیل شده‌اند و تاثیر آنها روی توسعه جهانی به‌قدری است که این روزها پیشران انقلاب صنعتی لقب گرفته‌اند. از موبایل‌های هوشمند گرفته تا کامپیوترهای شخصی، پردازنده‌های ارتباطی به‌عنوان قلب تپنده اینترنت، خودروهای الکتریکی، روند دیجیتالی‌شدن کالاها و خدمات از قبیل تجارت الکترونیکی جهانی؛ همه و همه وابسته به پردازنده‌ها هستند.پردازنده‌ها – که با نام تراشه‌ها هم شناخته می‌شوند- حالا قطعاتی ضروری در قلب رشد اقتصادی، امنیت سایبری و نوآوری تکنولوژیکی به‌حساب می‌آیند. قطعاتی کوچک‌تر از ‌اندازه یک تمبر پستی و باریک‌تر از قطر موی انسان که از چیزی حدود ۴۰ میلیون ریزقطعه تشکیل شده‌اند و تاثیر آنها روی توسعه جهانی به‌قدری است که این روزها پیشران انقلاب صنعتی لقب گرفته‌اند. از موبایل‌های هوشمند گرفته تا کامپیوترهای شخصی، پردازنده‌های ارتباطی به‌عنوان قلب تپنده اینترنت، خودروهای الکتریکی، روند دیجیتالی‌شدن کالاها و خدمات از قبیل تجارت الکترونیکی جهانی؛ همه و همه وابسته به پردازنده‌ها هستند.

فین‌تک و تجارت الکترونیک در آسیا

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۴/ ۵ دقیقه

فین‌تک اکنون به یک پدیده قدرتمند و تحول‌آفرین تبدیل شده که روش‌‌های مالی سنتی و منسوخ را از بین برده و روش‌های جدیدی را جایگزین آن در قرن بیستم کرده است.

پلتفرم ترای‌آل، تلفیق هوش مصنوعی با صنعت مُد

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

پلتفرم ترای‌آل یکی از فناوری‌های حوزه هوش مصنوعی است که می‌تواند به کسب‌وکارهای حوزه مد و پوشاک کمک کند تا آن‌ها تجربه کاربری بهتری برای مشتریان خود رقم بزنند.

«چین» پرشتاب ترین کشور جهان در توسعه اقتصاد دیجیتال

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۰/ ۱۵ دقیقه

امسال هفتمین دوره کنفرانس جهانی اینترنت چین(WIC 2020) چهره دیگری به‌خود گرفت و درحالی برگزار شد که پاندمی کرونا بر روند برپایی این رویداد تأثیرگذار بود.