نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

هر آنچه که باید در سفر به کیش بدانید

۱۴۰۱/۹/۹ - ۰۹:۵۰/ ۱۲ دقیقه

از جاهای تفریحی و دیدنی جزیره کیش چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید که برای دیدن یک نمایش کمدی به کجا بروید، کنار دریا چه کارهایی را می‌توانید انجام بدهید؟

نگاهی به هشتمین رویداد دی‌ام تاک؛ رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۲۴ دقیقه

رویداد دی‌ام تاک ۸ در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت امسال برگزار شد. دی‌ام تاک رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود و هرساله متخصصان و علاقه‌مندان زيادي را گرد هم مي‌آورد. برگزاركننده اين رويداد رسانه دي‌ام برد است كه بر روي آموزش و انتقال دانش در حوزه ديجيتال ماركتينگ و ماركتينگ تمركز دارد.

حمایت قانونی، برگ برنده کسب‌وکار

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۹/ ۱۱ دقیقه

هر کسب‌وکاری شاید روی کاغذ و بر اساس آمارهای ذهنی به طور انفرادی و بدون حضور در اتحادیه‌ای امکان ادامه حیات و فعالیت داشته باشد، اما حقیقت چیز دیگری است. در جریان کسب‌وکار حمایت‌های حقوقی و قانونی اتحادیه‌ها از کسب‌وکارها به پشتوانه‌ای مهم مبدل خواهد شد که در صورت نبود آن در بزنگاه‌های حساس ادامه کار دشوار و پیچیده می‌شود.

مؤثرترین روش تبلیغات چیست؟

۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۴:۴۱/ ۱۲ دقیقه

رقابت بین کسب و کارها و مساله آگاهی از برند باعث شده است تا صاحبان کسب و کار با نقش پررنگ و اهمیت تبلیغات در دنیای تجارت امروزی آشنا شوند. با وجود اینکه شما سعی دارید وجوه تمایزی مانند کیفیت، قیمت و ... با سایر رقبایتان ایجاد کنید؛ اما بدون اعلام عمومی این تفاوت‌ها کسی از آن خبردار نخواهد شد.

پنج قانون تأمین مالی استارت‌آپ‌ها

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۶:۴۱/ ۶ دقیقه

استارت‌آپ‌ها با این روش‌ها از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، تامین سرمایه می‌کنند.

بازاریابی نوین را با استراتژی‌های نوین آغاز کنید

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰/ ۱۱ دقیقه

توسعه پویا و سریع فناوری اینترنت و فرصت‌های بازاریابی ارائه شده توسط فناوری مدرن دیجیتال، تغییر اساسی در فعالیت‌های بازاریابی سنتی را امکان‌پذیر کرد و فضا را برای توسعه بازاریابی اینترنتی باز کرد.

راه‌اندازی سرویس تبلیغاتی جدید توسط آپارات

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۹:۱۰/ ۳ دقیقه

آپارات سرویس تبلیغات جدید خود را برای سهولت در ایجاد و تنظیم تبلیغات ویدئویی، در اختیار کاربران قرار داد.