نوشته های مرتبط: با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید

با واژه برند بیشتر آشنا شویم!

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پنج راه آسان و ارزان برای چندبرابر کردن تعداد مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۰/ ۱۵ دقیقه

چگونه می‌توان تعداد مشتری‌ها را چندین برابر کرد و کسب‌و‌کار را رونق بخشید؟ در این مطلب خواهیم خواند.

این استراتژی‌ها، بازاریابی شما را متحول می‌کنند / بازاریابی فناورانه

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

تاثیر رفتار‌ کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

بودجه تبلیغات کسب‌وکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۲۳ دقیقه

تبلیغات بخشی از فعالیت‌های فروش و بازاریابی است. در این مطلب با بهترین روش‌های تخصیص بودجه تبلیغات آشنا می‌شوید.

شناسایی اصول مهم در برندینگ

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

روش‌های جذب حداکثری مشتری در استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تجربه ثابت کرده که کلید کسب رضایت مشتریان فقط از طریق سنجش آنچه در شرکت می‌گذرد نیست، بلکه حتما باید به عقاید و بازخوردهای دریافت شده از مشتریان نیز توجه داشت.

نقطه آغازین تبلیغ یک استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

گاهی استارت‌آپ‌ها شناخت خوب و کاملی از مشتری‌های خود ندارند؛ بنابراین یافتن بهترین روش بازاریابی برای آنها، کاری سخت و چالش برانگیز است.