نوشته های مرتبط: با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید

اشتباهات مهم فروش در استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۰/ ۱۵ دقیقه

پنج اشتباه رایج در فروش که کسب‌و‌کارهای نوپا باید از آنها بپرهیزند.

تاثیر اینفوگرافیک در بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی

۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۰/ ۵ دقیقه

در اینفوگرافیکی که در ادامه می‌آید، به تاثیر اینفوگرافیک در انتقال اطلاعات و همچنین بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی می‌پردازیم.

چگونه با استفاده از تجارت مکالمه‌ای، کسب درآمد کنیم؟

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

تجارت مکالمه‌ای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکت‌ها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفته‌اند.

چگونه با استفاده از تجارت مکالمه‌ای، کسب درآمد کنیم؟

۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

تجارت مکالمه‌ای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکت‌ها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفته‌اند.

خلق کاراکتر تبلیغاتی هوشمندانه

۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

با خلق کاراکتر تبلیغاتی برای استارت‌آپ خود، می‌توانید رابطه حسی قوی با مخاطبین ایجاد کنید.

تبلیغات هوشمند با استفاده از تلفن همراه

۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

باظهور خدمات تبلیغ و اطلاع‌رسانی هوشمند، زمان آن رسیده که صاحبان کسب‌وکار، بازاریابی هدفمند را جایگزین بازاریابی انبوه کنند.

جام رمضان دیجی‌کالا

۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

دیجی‌کالا، این بار با کمپین مبتنی بر بازی خود به نام جام رمضان، حضوری دیگر در عرصه تبلیغات تعاملی دارد.

بررسی یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی

۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۵:۰۰/ ۹ دقیقه

موشن‌گرافیک، تاثیرگذارترین روش تبلیغات سال ۲۰۱۶ شد.