نوشته های مرتبط: سار زمستان برگزار می‌شود

دانشگاه‌ها می توانند چرخه دانش را در کشور خلق کنند

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۱/ ۳ دقیقه

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از واحدهای فناورانه، شتاب دهنده و استارتاپ استودیوهای فعال در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی بازدید کرد.

مبادله حدود ۸۰۰ توافق بین سازمان توسعه صنعتی ایران و کره جنوبی

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۶/ ۴ دقیقه

مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی ایران گفت : بر اساس تفاهم‌نامه وزارت صمت، سازمان توسعه صنعتی و فناوری شهرک‌های صنعتی ایران و بنگاه‌های کوچک و متوسط و استارتاپ‌های کره جنوبی، حدود 226 نشست برگزار و حدود 800 توافق مبادله شده است.

تهران مرکز منطقه‌ای فعالیت‌های استارت‌آپی شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۹/ ۴ دقیقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست چهارجانبه آذربایجان پیشنهاد کرد یک مرکز منطقه‌ای برای حمایت از فعالیت‌های استارت‌آپی با مشارکت چهار کشور منطقه‌ای ایجاد شود و از آمادگی ایران برای میزبانی این مرکز در تهران خبر داد.

نیازمند فراکسیون استارت‌آپ‌ها در مجلس هستیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۰/ ۳ دقیقه

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمند ایجاد فراکسیون پارک‌های علم و فناوری و استارت‌آپ‌ها در مجلس شورای اسلامی هستیم.

کنفرانس تجربه کاربری یوزر ایکس ۲۰۱۸

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۳/ ۴ دقیقه

کنفرانس تجربه کاربری UserX2018 توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۶ و ۲۷ مهر ماه از ساعت ۹ الی ۱۸ در محل سالن همایش‌های دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

بهبود شاخص جهانی نوآوری ایران از رتبه ۱۲۰ به ۶۰

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۹/ ۶ دقیقه

سورنا ستاری با اشاره به اقتصاد دانش بنیان ایجاد زیست بوم مساعد کارآفرینی در سال های اخیر از بهبود شاخص نوآوری کشور خبر داد.

پیش‌نیازهای راه‌اندازی استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۵/ ۸ دقیقه

برای راه‌اندازی کسب‌وکار بهتر است عجله نکنید، قدم‌های درست و حساب شده بردارید و از متخصصان مشاوره بگیرید تا شانس موفقیت استارت‌آپ بیشتر شود.

ابهام در قواعد بازی

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۸/ ۸ دقیقه

در حال‌حاضر و در اکوسیستم استارت‌آپی به‌طور طبیعی درصد کمی از شرکت‌ها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار می‌شوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارت‌آپ‌ها است. دلایل متعددی برای آن می‌توان برشمرد. محصول استارت‌آپی بر اساس نظریه‌ها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده می‌شود.