نوشته های مرتبط: رویداد دیموند اکسپو

خروجی شتابدهی آنلاین دیموند چه بود؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۰/ ۱۳ دقیقه

بیش از هفت سال پیش، شتابدهند دیموند با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی برای تمام علاقه‌مندان در سراسر کشور شکل گرفت. تا پیش از آن کارآفرینی بیشتر سهم کسانی می‌شد که در تهران اقامت داشتند و از لحاظ طبقه اجتماعی، امکان آزمون و خطا و ریسک‌های متنوع در بیزینس‌های مختلف را داشتند.

چالش‌های جدی در مسیر جذب سرمایه در ایران

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۲/ ۶ دقیقه

پنل چالش‌های جذب سرمایه خارجی در اکوسیستم استارتاپی ایران با حضور آرین افشار مدیر سرمایه‌گذاری هلدینگ هزاردستان، رادمان ربیعی، مدیر صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه، بابک تدین، تحلیلگر مالی و حسین نبوی موسس استارتاپ جیبیت در استیج اینوتکس ۲۰۲۱ مورد بررسی قرار گرفت.

در دومین دمودی مرکز نوآوری نکسترا چه گذشت؟

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰/ ۶ دقیقه

دومین رویداد دمودی نکسترا چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ در محل دانشکده مکانیک دانشگاه تهران، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور حدود ۲۵۰ نفر از سرمایه‌گذاران، استارتاپ‌ها و افراد فعال در حوزه‌‌ کسب‌وکار و کارآفرینی همزمان به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

دلیل رضایت ٩٢ درصدی برندها از همکاری با تگموند چیست؟

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

در بیزینس‌هایی که با مدل مارکت‌پلیس فعالیت می‌کنند، مهم‌ترین دغدغه رضایت دو گروه از مخاطبانشان است: تامین‌کنندگان و مشتریان. تگموند که در سال ٩٥ تاسیس شد، جزو استارتاپ‌های موفق شتابدهنده دیموند است که توانسته در عمده محصولاتش رقیبی جدی در برابر دیجیکالا و در برخی موارد کاملا بی‌رقیب مسیرش را ادامه دهد.

٣٣درصد نرخ بازگشت ماهانه مشتری استارتاپ لامینور

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۰/ ۵ دقیقه

تجربه نشان داده شکل‌گیری استارتاپ‌هایی با مخاطب کاملا مشخص و خدماتی دقیق متناسب با نیاز‌های مشتری، امکان موفقیت و رشد بالایی دارند. از جمله این استارتاپ‌ها باید به لامینور اشاره کرد که توانسته عمیقا در ذهن مخاطبانش بنشیند و سفر دراز مدتی را با کاربرانش داشته باشد.

دوره شتابدهی آنلاین دیموند شروع شد!

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۴/ ۹ دقیقه

حدود هفت سال پیش، شتابدهند دیموند با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی برای تمام علاقه‌مندان در سراسر کشور شکل گرفت. تا پیش از آن کارآفرینی بیشتر سهم کسانی می‌شد که در تهران اقامت داشتند و از لحاظ طبقه اجتماعی، امکان آزمون و خطا و ریسک‌های متنوع در بیزینس‌های مختلف را داشتند.

جذب سرمایه خارجی صعودی شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۵/ ۵ دقیقه

آمارهای وزارت اقتصاد از جلب سرمایه خارجی در نیمه اول ۹۹ تاحدی متناقض است. گزارش تازه سازمان سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و کمک‌های فنی ایران از حجم سرمایه‌گذاری خارجی گویای رشد حجم جلب سرمایه خارجی در عین کاهش تعداد درخواست‌ها است.

جذب سرمایه جدید استارتاپ کارچین

۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۰/ ۳ دقیقه

کارچین با معرفی توکن کارنسی (CarNC) از محصول اولیه خود رونمایی کرد.