نوشته های مرتبط: برنامه گوگل برای افزایش حضور کسب و کارهای دبی در اینترنت

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.

شیوه‌های متفاوت نوآوری در IBM، گوگل و آمازون

۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۷:۰۰/ ۱۴ دقیقه

در شرکت‌های پیشرو مانند IBM، گوگل و آمازون چگونگی تعمیق نوآوری در فرهنگ و ساختار سازمانی تفاوت را ایجاد می‌کند.

اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبون‌های بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.

داستان‌سرایی برند، شیوه‌ای نو در بازاریابی نوین

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

کدام رشته‌های دانشگاهی پول سازترند؟

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۸/ ۶ دقیقه

انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه تصمیمی بزرگ و حساس است و آینده و سرنوشت جوانان را رقم می‌زند.

خودروی پرنده گوگل به بازار می‌آید

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۴/ ۴ دقیقه

استارت‌آپی با پشتیبانی موسس گوگل قصد دارد تا قبل از پایان دهه جاری یک خودروی پرنده به بازار عرضه کند. این وسیله نقلیه می تواند با حداکثر سرعت ۶۲ مایل برساعت حرکت کند.

حمایت ویژه از استارت‌آپ ها ضرورت دارد

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز با اعلام حمایت وِیژه از استارت‌آپ ها در این استان، به جایگزینی فرهنگ کارآفرینی به جای مدرک گرایی تاکید کرد و توصیه کرده که اصلاح این فرهنگ به جد در دستور کار خود قرار می‌گیرد.

آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۶/ ۶ دقیقه

اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهن‌ها می‌رسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسب‌وکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدف‌گذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمی‌شود.