نوشته های مرتبط: جایگاه استارت‌آپ‌ها در صنعت بیمه

اقدام انحصاری «بیمه مرکزی» به نابودی شرکت‌های دانش بنیان بیمه منجر خواهد شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۲۲:۳۸/ ۶ دقیقه

خبر ایجاد یک سامانه انحصاری به ظاهر خصوصی توسط بیمه مرکزی طی روزهای اخیر نگرانی بسیاری برای فعالان استارتاپی و شرکتهای دانش‌بنیان در این عرصه ایجاد کرده است.

صدور بیمه نامه با کمک استارتاپ‌‌ها فاقد مجوز خلاف قانون است

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۷/ ۶ دقیقه

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی،گفت: به بازاریابان برخط بیمه فرصت داده شد تا خود را با آیین‌نامه‌های مقرراتی همسو کرده و مجوز دریافت کنند و اگر هرشرکت بیمه‌ای به کمک استارت‌آپ‌های فاقد مجوز بیمه‌نامه صادر کند،خلاف قانون عمل کرده است.

شعبه تامین اجتماعی ویژه‌ای به شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات ارائه می‌دهد

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۴/ ۳ دقیقه

معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تلاش دارد تا با انجام تفاهم‌نامه‌های دوجانبه و رایزنی با نهادهای مختلف، خدمات‌رسانی به شرکت‌های دانش‌بنیان را تسهیل کند. یکی از این خدمات، بیمه است. بر این اساس یک واحد ویژه خدمات تامین اجتماعی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان تاسیس شد.

فراخوان چرخه اول جذب تیم و ایده استارتاپی در شبکه نوآفرینی پلنت

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۰/ ۴ دقیقه

شبکه نوآوری پلنت در اولین فراخوان جذب تیم و ایده استارتاپی در حوزه اینشورتک، به‌دنبال تیم‌ها و ایده‌هایی در حوزه بیمه و صنایع و کسب‌وکارهای مربوط به آن است.

مرکز نوآوری ایران زمین عضو جدیدی از اکوسیستم استارتاپی کشور است

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۲/ ۵ دقیقه

مرکز نوآوری ایران زمین محصول همکاری بانک ایران زمین و شتابدهنده فناوری نوتاش در ایجاد امکان جذب و حمایت از طرح‌های خلاق، ارزش‌آفرین و نوآورانه است.

بررسی مسائل حقوقی فین‌تک‌ها در رویداد فیناپ

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۷/ ۲ دقیقه

گپ‌وگفت بیدبرگ با همکاری فیناپ با محوریت مسائل حقوقی فین‌تک‌ها چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فضای کار اشتراکی زاویه برگزار می‌شود.

کارگاه قوانین حقوقی، بیمه و مالیات کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۹/ ۶ دقیقه

کارگاه قوانین حقوقی، بیمه و مالیات کسب‌وکارهای نوپا توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ دی ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.