نوشته های مرتبط: پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران

چگونه می‌توان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۱/ ۵ دقیقه

دوره مدیریت تعارض در تیم‌های استارتاپی به همت آکادمی دیجی کالا در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

کارمندان عادی علاقه‌ای به نوآوری در محیط کار ندارند

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۳/ ۴ دقیقه

نظرسنجی جدید نشان می‌دهد اکثر کارمندان کار کردن برای شرکت‌هایی که به نوآوری اهمیت می‌دهند را ترجیح می‌دهند، ولی به همان اندازه رغبتی در بروز خلاقیت در محیط کار از خود نشان نمی‌دهند.

اصلاح ساختار هزینه‌های نیروی انسانی ناجی کسب‌وکار شما

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۱/ ۱۱ دقیقه

در شرایط بحران اقتصادی و رکود در کسب‌وکار اولین کاری که باید انجام داد کاهش هزینه‌های ثابت و صرفه‌جویی در مصرف منابع مختلف در راستای بیشینه کردن اثر بخشی است.

اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبون‌های بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.

زبان بدن و نقش آن در مذاکره و فروش

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه «زبان بدن» که به همت مدرسه استارت‌آپ ایران برگزار شده است، می‌پردازیم.

چگونه با فرهنگ سازمانی یک شرکت جدید، هماهنگ شویم؟

۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۱۶ دقیقه

تجارب گذشته، دلیل استخدام شما در شرکت جدید هستند؛ اما چگونگی عمل کردن به فرهنگ سازمانی شرکت جدید، موفقیت شغلی آینده شما را تضمین می‌کند.

چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟

۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگران‌کننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی می‌توان این افراد را به شیوه حرفه‌ای، مدیریت کرد.