نوشته های مرتبط: چرا خرید اینترنتی پوشاک در ایران، رونق چندانی ندارد؟

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیع‌زاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار می‌شود.

چگونه یک خرید اینترنتی مطمئن داشته باشیم؟

۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۱۶ دقیقه

خرید آنلاین مزایای بسیاری دارد که مهم‌ترین آن‌ها صرفه‌جویی در وقت و هزینه است؛ اما برای پیشگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی در این زمینه، رعایت نکات احتیاطی ضروری است.

چگونه یک ایده تجاری را به کسب‌وکار موفق تبدیل کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارت‌آپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسب‌وکار پویا و موفق، هدف اصلی است.

جابیکو؛ موتور جست‌وجوی مشاغل در بستر وب

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه کاریابی آنلاین به کارجویان کمک می‌کند و شغل مورد نظر آن‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهد.

فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر آژانس‌های هواپیمایی گذاشت؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۰/ ۲ دقیقه

گزارش استارت‌آپ راوی، تحلیلگر شبکه‌های اجتماعی، نشان می‌‌دهد که آژانس‌های هواپیمایی بعد از فیلتر شدن تلگرام با کاهش ۶۴ درصدی بازدید مخاطبان مواجه شده‌اند.

استارت‌آپی که شیوه خرید خانه را متحول کرد

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

استارت‌آپ «ترنزکتلی» با حوزه فعالیت املاک و مستغلات، در حال تلاش برای ایجاد تحولی بزرگ و مشتری‌پسند در خرید خانه است.

ابزار‌های دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

کارو؛ اپلیکیشین ارائه خدمات فنی و مهندسی

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که خدمات فنی و مهندسی را توسط کارشناسان ماهر و آموزش‌دیده ارائه می‌دهد.