نوشته های مرتبط: ۱۰ نمونه از خلاقانه‌ترین شکایات مشتریان از شرکت‌های معروف دنیا

نبود قانونی مدون در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی، یک چالش در این زمینه است

۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۸/ ۶ دقیقه

معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به تدوین لوایحی پنجگانه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از همه فعالان و صاحبان کسب‌وکارها دعوت کرد تا در یک همایش با همین موضوع شرکت کنند.

با افزایش سهم برند خود در ذهن مشتریان، در بازار ماندگار شوید

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

برای کارآفرین شدن، داشتن مدرک دانشگاهی کافی نیست

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

همه مهارت‌های کارآفرینی، در دانشگاه به شما آموزش داده نمی‌شوند و خودتان باید آن‌ها را کسب کنید. در این مطلب با برخی از این مهارت‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

رسیدگی صحیح به شکایت‌های مشتریان، برند کسب‌وکار شما را توسعه می‌دهد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

پاسخگویی به شکایت‌های مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.