نوشته های مرتبط: پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش اول)

چگونه می‌توان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۱/ ۵ دقیقه

دوره مدیریت تعارض در تیم‌های استارتاپی به همت آکادمی دیجی کالا در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

کارمندان عادی علاقه‌ای به نوآوری در محیط کار ندارند

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۳/ ۴ دقیقه

نظرسنجی جدید نشان می‌دهد اکثر کارمندان کار کردن برای شرکت‌هایی که به نوآوری اهمیت می‌دهند را ترجیح می‌دهند، ولی به همان اندازه رغبتی در بروز خلاقیت در محیط کار از خود نشان نمی‌دهند.

اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبون‌های بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.

پیدا کردن نیاز مهم مشتری و رفع آن

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۰/ ۶ دقیقه

به‌عنوان یک کارآفرین برای داشتن یک کسب‌وکار موفق یا تولید یک محصول خلاق، باید به درد و مشکل مشتریان خود توجه و برای رفع آن اقدام کنید.

چگونه با درک دغدغه‌های کارمندان، موانع بهره‌وری آن‌ها را رفع کنیم

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۶:۴۹/ ۸ دقیقه

هر موقعیتی احساس و درک متفاوتی دارد. کارآفرینان تا زمانی که خود را به جای کارمندان نگذارند، نخواهند توانست به ایرادات احتمالی مجموعه کاملاً پی ببرند.

وظایفی که باید از دوش کارآفرینان برداشته شود

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

همه‌ی کارآفرینان پس از مدتی متوجه می‌شوند که باید برخی از وظایف را از دوش خود بردارند. با رشد بیشتر کسب‌وکار، نیاز آن‌ها به فعالیت‌های مهم‌تر بیشتر خواهد شد و برخی موارد باید به‌طور کامل واگذار شوند.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش سوم)

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.