نوشته های مرتبط: واحد رسیدگی به شکایات مشتری، به برند شما اعتبار می‌بخشد

ثبات قیمت‌ها در دیجی‌کالا

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۴/ ۵ دقیقه

ثبات قیمت‌ها در بیش از ۱.۷ میلیون قلم کالا، تعهد دیجی‌کالا به کاربران خود است.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

از دستیار هوشمند آشپزی تا پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاه‌های اینترنتی

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

چگونه مشتری‌هایی با انتظارات نابه‌جا را مدیریت کنیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴/ ۹ دقیقه

مشتری‌ها برای رسیدن به نتیجه‌ی مورد نظر به نقشه‌ی مسیر نیاز دارند. این کار کمک می‌کند مشتری چشم‌انداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.

با افزایش سهم برند خود در ذهن مشتریان، در بازار ماندگار شوید

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

رسیدگی صحیح به شکایت‌های مشتریان، برند کسب‌وکار شما را توسعه می‌دهد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.