نوشته های مرتبط: از حفاظت از حقوق علائم برند تا نفوذ در بازار

نقش مهم محصولات جایگزین و شعار تبلیغاتی در توسعه برند

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

کشمون و بیدینگ برندگان بزرگترین جایزه استارت‌آپی ایران

۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۰/ ۳ دقیقه

دو استارت‌آپ «بیدینگ» و «کشمون» برنده اولین دوره از مسابقه کارزار شدند.

نگاهی بر برنامه‌ریزی راهبردی و راهنمای طراحی برند

۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

تندیس کارزار رونمایی شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۳۰/ ۳ دقیقه

امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) طی مراسمی از تندیس بزرگترین رقابت استارت‌‌آپی ایران رونمایی شد.

جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برند‌ها در فروشگاه‌ها

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگاهی بر برندسازی شنیداری و سهم از کیف پول

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با افزایش سهم برند خود در ذهن مشتریان، در بازار ماندگار شوید

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

قانون ۳۰/۷۰ ، وزنه تعادل انعطاف‌پذیری و انسجام در برندینگ

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.