نوشته های مرتبط: چگونه برای سخنرانی در هر شرایطی آماده باشیم؟

بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهره‌ای دیگر از شرکت‌های هرمی؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۷/ ۴ دقیقه

بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی، از انواع فعالیت‌های جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمی‌گذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفاف‌سازی اصول آن می‌پردازیم.

بازاریابی ویروسی چیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴/ ۲۸ دقیقه

امروزه ‌بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر، به گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا تبدیل شده است.

پیدا کردن نیاز مهم مشتری و رفع آن

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۰/ ۶ دقیقه

به‌عنوان یک کارآفرین برای داشتن یک کسب‌وکار موفق یا تولید یک محصول خلاق، باید به درد و مشکل مشتریان خود توجه و برای رفع آن اقدام کنید.

چگونه وب‌سایت خود را در صدر نتایج جست‌وجوی گوگل قرار دهیم؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۱/ ۶ دقیقه

اگر وب‌سایت کسب‌وکار شما جایگاه بهتری در صفحات مجازی و لیست نتایج موتورهای جست‌وجو داشته باشد، احتمال موفقیت بیشتری خواهید داشت.

فروشندگان حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارند؟

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۴/ ۴ دقیقه

فروشندگان حرفه‌ای برای جذب مشتری و حفظ آن‌ها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارت‌ها و ویژگی‌های خاصی باشند.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش سوم)

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی

۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی توسط نوآفرینان در تاریخ ۳۱ فروردین از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه میلاد اسلامی‌زاد، مدیر روابط عمومی سابق اسنپ و معاون بازاریابی فیلم‌نت برگزار می‌شود.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش دوم)

۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.