نوشته های مرتبط: بهترین و بدترین مناطق برای کسب‌و‌کارها در منطقه منا

سبقت استارت‌آپی همسایه‌های ایران

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۱/ ۱۴ دقیقه

خاورمیانه در حال تبدیل شدن به منطقه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران استارت‌آپی است. بر اساس گزارش استاتیستا در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا ۱۶ یونیکورن وجود دارند و جذب سرمایه بسیار راحت‌تر از قبل است؛ اما اکوسیستم استارت‌آپی ایران که سال‌ها قبل از کشورهای همسایه شروع به رشد کرده به دلایل اقتصادی ناشی از تحریم و قطع دسترسی بازار جهانی از کشورهای منطقه عقب مانده است. کشورهای منطقه فضای مناسبی برای یونیکورن‏‏‏‌ها ایجاد کرده‌اند.

سیستم جدید مایکروسافت در عربستان سعودی راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

مایکروسافت محصول جدید رایانش ابری هیبریدی خود به نام «اژر استک» (Azure Stack) را با همکاری ۲ شرکت «لنوو» و «صاحارا نت» در بازار عربستان سعودی راه‌اندازی می‌کند.

چرا غرب در حال تجهيز پايگاه‌های جنگ اقتصادی در عربستان است؟

۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۵/ ۳۷ دقیقه

اختلافات عربستان با ايران دستمايه خوبی برای غرب شده است تا همزمان با فروش گسترده تجهيزات نظامی به اين كشور، پايگاه‌های خود در زمينه جنگ اقتصادی را نيز در آنجا مستقر و تقويت كند.

برنامه گوگل برای افزایش حضور کسب و کارهای دبی در اینترنت

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

«گوگل» و «اتاق تجارت و صنعت دبی» پروژه‌ «کسب و کارهای دبی را آنلاین کنید» را با هدف حضور کسب و کارهای محلی این منطقه در فضای آنلاین شروع کردند.

سمت و سوی صنعت فناوری خاورمیانه در سال ۲۰۱۸

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۳/ ۱۲ دقیقه

صنعت فناوری اطلاعات در خاورمیانه با سرعت زیادی درحال تغییر است و این تغییر اقتصاد منطقه را متحول خواهد کرد.

اپل و آمازون، آماده ورود به عربستان می‌شوند

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۰/ ۳ دقیقه

گزارش جدیدی از رویترز نشان از این دارد که اپل و آمازون قصد دارند به صورت مستقیم وارد عربستان شده و فروش مستقیم محصولات خود در این کشور را آغاز کنند.

عربستان، صدرنشین بازار تجارت الکترونیک منطقه تا سال ۲۰۲۰

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

کارشناسان انتظار دارند تا انتهای دهه جاری میلادی، ارزش بازار تجارت الکترونیک عربستان با اختلافی یک میلیارد دلاری از امارات، صدرنشین فعلی تجارت الکترونیک منطقه، پیش افتاده و به ۱۰ میلیارد دلار برسد.

اکوسیستم استارت‌آپی منطقه منا در چند قدمی فضای کارآفرینی اروپا و آمریکا

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

آمارها و بررسی کارشناسان، نشان از پیشرفت بسیار سریع اکوسیستم استارت‌آپی در منطقه منا دارند و افزایش سرمایه‌گذاری خطرپذیر در این منطقه، این اکوسیستم را به استانداردهای جهانی، بیش از پیش نزدیک می‌کند.