نوشته های مرتبط: اکوسیستم استارت‌آپی منطقه منا در چند قدمی فضای کارآفرینی اروپا و آمریکا

استارتاپ تاندوری موفق به جذب سرمایه از پرشیافاند شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۴/ ۵ دقیقه

استارتاپ تاندوری که در حوزه آموزش مهارت‌های مختلف برای راه‌اندازی کسب و‌کارهای خانگی فعالیت می کند، توانست قرارداد جذب سرمایه خود را با پرشیافاند امضا کند. تاندوری که پیش از این، تجربه دو راند جذب سرمایه را از سرمایه‌گذار فرشته داشته، از جذب سومین راند سرمایه خود از طریق شرکت سرمایه‌گذاری پرشیافاند خبر داد.

سبقت استارت‌آپی همسایه‌های ایران

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۱/ ۱۴ دقیقه

خاورمیانه در حال تبدیل شدن به منطقه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران استارت‌آپی است. بر اساس گزارش استاتیستا در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا ۱۶ یونیکورن وجود دارند و جذب سرمایه بسیار راحت‌تر از قبل است؛ اما اکوسیستم استارت‌آپی ایران که سال‌ها قبل از کشورهای همسایه شروع به رشد کرده به دلایل اقتصادی ناشی از تحریم و قطع دسترسی بازار جهانی از کشورهای منطقه عقب مانده است. کشورهای منطقه فضای مناسبی برای یونیکورن‏‏‏‌ها ایجاد کرده‌اند.

سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه عمل می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۲/ ۳۵ دقیقه

مهم‌ترین منبع جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر یا جسورانه است.

سرمایه‌گذاری راند چهارم همراه مکانیک صورت گرفت

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۲:۴۴/ ۴ دقیقه

قرارداد سرمایه گذاری مشترک صندوقهای پیشگام، سرو، کران کپیتال، نوآفرین به همراه حرکت اول در هفته گذشته در استارتاپ همراه مکانیک منعقد گردید.

میدان نبرد تکنولوژیکی آمریکا و چین

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۶/ ۹ دقیقه

پردازنده‌ها – که با نام تراشه‌ها هم شناخته می‌شوند- حالا قطعاتی ضروری در قلب رشد اقتصادی، امنیت سایبری و نوآوری تکنولوژیکی به‌حساب می‌آیند. قطعاتی کوچک‌تر از ‌اندازه یک تمبر پستی و باریک‌تر از قطر موی انسان که از چیزی حدود ۴۰ میلیون ریزقطعه تشکیل شده‌اند و تاثیر آنها روی توسعه جهانی به‌قدری است که این روزها پیشران انقلاب صنعتی لقب گرفته‌اند. از موبایل‌های هوشمند گرفته تا کامپیوترهای شخصی، پردازنده‌های ارتباطی به‌عنوان قلب تپنده اینترنت، خودروهای الکتریکی، روند دیجیتالی‌شدن کالاها و خدمات از قبیل تجارت الکترونیکی جهانی؛ همه و همه وابسته به پردازنده‌ها هستند.پردازنده‌ها – که با نام تراشه‌ها هم شناخته می‌شوند- حالا قطعاتی ضروری در قلب رشد اقتصادی، امنیت سایبری و نوآوری تکنولوژیکی به‌حساب می‌آیند. قطعاتی کوچک‌تر از ‌اندازه یک تمبر پستی و باریک‌تر از قطر موی انسان که از چیزی حدود ۴۰ میلیون ریزقطعه تشکیل شده‌اند و تاثیر آنها روی توسعه جهانی به‌قدری است که این روزها پیشران انقلاب صنعتی لقب گرفته‌اند. از موبایل‌های هوشمند گرفته تا کامپیوترهای شخصی، پردازنده‌های ارتباطی به‌عنوان قلب تپنده اینترنت، خودروهای الکتریکی، روند دیجیتالی‌شدن کالاها و خدمات از قبیل تجارت الکترونیکی جهانی؛ همه و همه وابسته به پردازنده‌ها هستند.

فقط نیم درصد از صنعت سلامت ایران دیجیتالی شده است

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۳/ ۱۱ دقیقه

کنفرانس خبری مدیران و بنیانگذاران استارتاپ درمانکده، ارائه دهنده خدمات سلامت آنلاین روز یکشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار شد.

ناشنوایان با همراهی یک مترجم مشاوره آنلاین پزشکی دریافت می‌کنند

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۸/ ۴ دقیقه

دکترساینا، پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان وبا همراهی کمیته سلامت شبکه ملی ناشنوایان از قابلیت جدید خود برای کاربران ناشنوا رونمایی کرد. با فعال‌سازی این قابلیت در مشاوره‌های ویدیویی شخص سومی به عنوان مترجم از طرف تیم دکتر ساینا به گفتگوی ویدیویی میان کاربر و پزشک اضافه می‌شود تا تعامل میان پزشک و کاربر به راحتی شکل گیرد.