نوشته های مرتبط: چگونه برند شخصی منحصربه‌فردی در فضای مجازی ایجاد کنیم؟

چیزهایی که قبل از شروع آموزش محتوا باید بدانید تا خسته نشوید!

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۹/ ۱۲ دقیقه

در هر ثانیه ۶۳۰۰۰ جستجو در گوگل صورت می‌گیرد. صفحات وب پر از متن، ویدیو و صوت است و گوگل سعی می‌کند بهترین نتایج را به کاربران خود نشان دهد. اقبال کاربران به محتوای کاربردی باعث‌شده که همه به فکر تولید محتوا باشند.

چگونه محتوایی برای جذب مشتری بیشتر بنویسیم؟‍‍

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۱/ ۱۵ دقیقه

امروزه، محتوا به‌عنوان ابزاری برتر برای جذب مخاطب و مشتری شناسایی می‌شود. به‌منظور تولید محتوا برای جذب مشتری بیشتر باید نکاتی را رعایت کنیم.

آئین‌نامه نحوه فعالیت کسب و کارهای پلتفرمی تدوین می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۱/ ۵ دقیقه

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تدوین آئین‌نامه نحوه فعالیت کسب‌وکارهای پلتفرم‌ها را در دستور کار خود داد. این آئین‌نامه قرار است حدود مسئولیت صاحبان پلتفرم‌ها و نحوه فعالیت آنان را مشخص کند.

اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۳/ ۱۰ دقیقه

اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران، دوم اسفند ۹۷ در دانشگاه خاتم با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برگزار شد.

انتقاد تند رییس جمهور از فیلتر فضای مجازی و بانیان آن

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۵/ ۵ دقیقه

رییس جمهور با اشاره به عواقب اعمال فیلتر در فضای مجازی در سال گذشته تاکید کرد که ما اشتباه کردیم و حالا چارچوب ها شکسته شده‌اند.

وبینار بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۹/ ۳ دقیقه

وبینار بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی توسط ایسمینار در تاریخ ۲ آبان ۹۷ از ساعت ۱۸ الی ۲۱ به صورت آنلاین در وب‌سایت ایسمینار برگزار می‌شود.

کاربران را مجذوب وب‌سایت خود کنید

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۹/ ۵ دقیقه

لازمه‌ فراری ندادن کاربر و یا خریدار محصول شما، ایجاد تجربه‌ای شیرین و خوشایند است که تنها در صورت حضور طراح سایت خبره اتفاق می‌افتد. در این مقاله قصد داریم شما را با UI  و UX تا حدودی آشنا کنیم.

تدوین قوانین جدید راه اصلی برای حمایت از کودکان در فضای مجازی

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۰/ ۶ دقیقه

رییس مرکز روابط‌ عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تدوین سیاست‌های حفاظت از کودکان را از مهم‌ترین راهکارهایی دانست که می‌تواند در صیانت از حقوق کودکان در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد.