نوشته های مرتبط: از بازارآرایی تا ادغام شرکت‌ها در برندینگ

کارگاه ارزش‌گذاری استار‌ت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها توسط نوآفرینان در تاریخ ۷ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

با انتخاب یک شریک شغلی مناسب، احتمال موفقیت کسب‌وکار خود را افزایش دهید

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۰/ ۴ دقیقه

انتخاب شریک کاری و کار کردن با او موضوع حساس و پیچیده‌ای است و نقش زیادی در موفقیت کسب‌وکار شما دارد.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

مقدمه‌ای برای بازاریابی اینترنتی

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای  تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۲/ ۸ دقیقه

رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد بلکه نتیجه‌ی بسیار بهتری نیز دارد.

برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۰/ ۹ دقیقه

برندسازی یکی از پایه‌های اصلی موفقیت در بازاریابی کسب‌وکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپ‌های کوچک نمی‌توانند هزینه‌ی بالایی برای این بخش داشته باشند.

بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش داریم

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۰/ ۵ دقیقه

به نقل از دیجیاتو، هلدینگ کسب‌وکار نوین‌ ایرانیان که شرکت مادر استارت‌آپ‌هایی همچون نت‌برگ، چیلیوری، تیک8، سرمیز و دکتر دکتر است، برای اولین بار و پس از ۷ سال از زمان تاسیس، از طریق صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه آرمانی جذب سرمایه کرده است.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش سوم)

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.