نوشته های مرتبط: سه اصل اساسی برای بقای استارت‌آپ‌ها در بازار

آغاز تغییرات جدی در دیجی‌کالا

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۳:۱۱/ ۴ دقیقه

پلتفرم فروشگاهی دیجی‌کالا (مارکت‌پلِیس) بیشتر از یک سال است که آغاز به کار کرده. این روند اگرچه حجم فعالیت‌های دیجی‌کالا و حق انتخاب مشتریان را افزایش داده اما از سوی دیگر باعث ایجاد تجربه‌های کمتر از حد استاندارد نیز شده بود. اکنون این موارد باعث شده تا دیجی‌کالا به تازگی اعلام کند که ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده به شکل کامل قطع کرده است.

با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۳/ ۹ دقیقه

فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت می‌شود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته می‌شود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.

از یک محصول شکست خورده چه درس‌های می‌توان گرفت

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۳/ ۸ دقیقه

برندها در طول فعالیت خود محصولات ناموفق زیادی به بازار عرضه می‌کنند اما از هر شکست باید درس گرفت و برای بهبود محصولات آینده تلاش کرد.

آینده صنعت پرداخت در دست فین‌تک‌هاست

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۰/ ۴ دقیقه

مدیرعامل گروه فن‌آوا با تاکید بر پتانسیل بالای برخی از استارت‌آپ‌های ایرانی پیشنهاد کرد شرایط برای حضور بسیاری از این استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه‌های خارجی فراهم شود و در واقع فین‌استارز را در این فضاها نیز توسعه دهیم.

یک موسس استارت‌آپ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۰/ ۸ دقیقه

انتقادپذیری از حیاتی‌ترین ویژگی‌های یک موسس استارت‌آپ است.

چرا همه کارآفرینان نیاز به یک مشاور مالی استارت‌آپ دارند؟

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۶/ ۶ دقیقه

برای اغلب کارآفرینان، امور مالی، مسائلی پیچیده و سردرگم کننده‌اند.

بازگشت هزار نخبه ایرانی به کشور برای راه‌اندازی استارت‌آپ‌

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۳۵/ ۳ دقیقه

هزار نخبه ایرانی به کشور بازگشته و با راه‌اندازی استارت‌آپ‌هایی، بسیاری از فارغ التحصیلان را مشغول به کار کرده اند.

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیع‌زاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار می‌شود.