نوشته های مرتبط: حمایت همه‌جانبه مجلس از سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌آپ‌ها/ نهادهایی که مسئولیت حمایت دارند درست عمل نکرده‌اند

برای تشکیل کارگروهی مشترک میان مجلس و معاونت علمی و فناوری توافق شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۷/ ۶ دقیقه

جلسه مشترکی میان نمایندگان تهران و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برگزار شد. در این جلسه برای تشکیل «کارگروه مشترک علم و فناوری» توافق شد.

مجلس مسیر فعالیت شرکت‌های استارتاپی در بورس را تسهیل می‌کند

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۳۵/ ۴ دقیقه

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس حضور شرکت‌های برجسته استارتاپی در بازار سرمایه را فرصتی کم‌نظیر برای رونق اقتصادی کشور دانست.

پیاده‌سازی مدیریت جامع شهری در تهران لازمه هوشمندسازی پایتخت

۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۵:۳۵/ ۶ دقیقه

پروانه مافی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در رابطه با هوشمندسازی پایتخت گفت: هیچ راهی نداریم جز اینکه شهر تهران را هوشمند کنیم و برای تحقق این امر مهم نیز راهی نداریم جز اینکه مدیریت جامع شهری را در تهران پیاده کنیم.

نیازمند فراکسیون استارت‌آپ‌ها در مجلس هستیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۰/ ۳ دقیقه

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمند ایجاد فراکسیون پارک‌های علم و فناوری و استارت‌آپ‌ها در مجلس شورای اسلامی هستیم.

استقبال مجلس از پیشنهاد اصلاح قانون فیلترینگ

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۶/ ۸ دقیقه

نمایندگان مجلس از موافقت خود با پیشنهاد وزیر ارتباطات برای تغییر روند مسدود کردن سایت‌ها و پلتفرم‌ها به‌ویژه برای حمایت از استارتاپ‌ها گفته‌اند.

ایجاد یک میلیون و ۳۳هزار شغل توسط دولت چگونه؟

۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۴/ ۱۰ دقیقه

دولت در نظر دارد تا برای سال ۱۳۹۷ یک میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی ایجاد کند که عمده این اشتغال‌زایی از طریق سرمایه‌گذاری در طرح‌های تولیدی و عمرانی خواهد بود.

چه کسی می‌خواهد سرمایه‌ها فرار کنند؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۲۰/ ۸ دقیقه

چه اتفاقاتی امنیت فضای کسب‌وکاری دانش‌بنیان و فناوری‌محور کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ چطور سرمایه‌ها فرار می‌کنند؟

با حمایت سرمایه‌ای از وی‌سی‌ها، از قافله تکنولوژی دنیا عقب نخواهیم ماند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

محمد حسین برخوردار: «دولت باید به وی‌سی‌ها توجه ویژه داشته باشد و با حمایت سرمایه‌ای از این شرکت‌ها، انگیزه لازم برای ایجاد ارزش افزوده و نوآوری از طریق پشتیبانی از استارت‌آپ‌ها را به آن‌ها بدهد. در غیر این صورت، تعداد استارت‌آپ‌های فناورمحور روز به روز کاهش یافته و از قافله تکنولوژی دنیا عقب خواهیم ماند.»