نوشته های مرتبط: فرایند ثبت سفارش، نقطه طلایی ارتباط با مشتریان

بازارگاه مشاورین فروش نخستین گردهمایی خود را برگزار کرد

۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۷/ ۶ دقیقه

اولین گردهمایی و افتتاحیه «بازارگاه مشاورین فروش»، در روز ۵ و ۶ خردادماه، با حضور جمعی از بزرگان و اساتید فروش ایران برگزار شد.

از دستیار هوشمند آشپزی تا پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاه‌های اینترنتی

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

چگونه بازخورد بازاریابی کسب‌وکار را بسنجیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

یک راهبر کسب‌وکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنش‌هایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آن‌ها را بداند.

پاسخگویی به شکایت‌های مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

اهمیت بازبینی و محرمانه بودن اطلاعات در رسیدگی به شکایت‌های مشتریان

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

چگونه پاسخگوی شکایت‌های مشتریان باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.