نوشته های مرتبط: چگونه برای مطالب خود، تیتر جذاب انتخاب کنیم؟

بازاریابی نوین را با استراتژی‌های نوین آغاز کنید

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰/ ۱۱ دقیقه

توسعه پویا و سریع فناوری اینترنت و فرصت‌های بازاریابی ارائه شده توسط فناوری مدرن دیجیتال، تغییر اساسی در فعالیت‌های بازاریابی سنتی را امکان‌پذیر کرد و فضا را برای توسعه بازاریابی اینترنتی باز کرد.

چیزهایی که قبل از شروع آموزش محتوا باید بدانید تا خسته نشوید!

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۹/ ۱۲ دقیقه

در هر ثانیه ۶۳۰۰۰ جستجو در گوگل صورت می‌گیرد. صفحات وب پر از متن، ویدیو و صوت است و گوگل سعی می‌کند بهترین نتایج را به کاربران خود نشان دهد. اقبال کاربران به محتوای کاربردی باعث‌شده که همه به فکر تولید محتوا باشند.

چگونه محتوایی برای جذب مشتری بیشتر بنویسیم؟‍‍

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۱/ ۱۵ دقیقه

امروزه، محتوا به‌عنوان ابزاری برتر برای جذب مخاطب و مشتری شناسایی می‌شود. به‌منظور تولید محتوا برای جذب مشتری بیشتر باید نکاتی را رعایت کنیم.

آئین‌نامه نحوه فعالیت کسب و کارهای پلتفرمی تدوین می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۱/ ۵ دقیقه

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تدوین آئین‌نامه نحوه فعالیت کسب‌وکارهای پلتفرم‌ها را در دستور کار خود داد. این آئین‌نامه قرار است حدود مسئولیت صاحبان پلتفرم‌ها و نحوه فعالیت آنان را مشخص کند.

اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۳/ ۱۰ دقیقه

اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران، دوم اسفند ۹۷ در دانشگاه خاتم با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برگزار شد.

دوره آموزشی پروژه محور ساخت موشن گرافیک با پاورپوینت

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۹/ ۶ دقیقه

دوره آموزشی پروژه محور ساخت موشن گرافیک با پاورپوینت توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.