نوشته های مرتبط: حمایت ۸۰۰۰ میلیارد ریالی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر

وبینار الزامات و مسئولیت‌های قانونی کسب‌وکار

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۸/ ۲ دقیقه

وبینار الزامات و مسئولیت‌های قانونی کسب‌وکار در تاریخ پنجشنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

آینده صنعت پرداخت اینترنتی با تصمیمات جدید رو به نابودی است

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۷/ ۶ دقیقه

کسب‌وکارهای اینترنتی در سال‌های اخیر برای دریافت درگاه پرداخت مشکلات بسیاری داشته‌اند که بزرگ‌ترین آنها، پیش‌نیازی به نام نماد اعتماد الکترونیکی بوده است.

تامین مالی جمعی، شتابگر تامین مالی استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۶/ ۵ دقیقه

با توجه به اینکه اقتصاد کشور طی سال های اخیر به سمت رونق هرچه بیشتر شرکت های نوپا و استارت آپ ها حرکت می کند، تامین مالی جمعی برای تامین مالی، علاوه بر افزایش تولید داخلی می تواند در بحث اشتغال زایی نیز اثرگذاری جدی داشته باشد.

مشاور حقوقی چه کسی است و چه وظایفی بر عهده دارد؟

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

تقریبا بیشترِ مردم می‌دانند تحصیل‌کردگان حقوق، وارد یکی از مشاغل وکالت، قضاوت یا سردفتری می‌شوند؛ ولی شاید کمتر کسی اطلاع داشته باشد که این افراد می‌توانند به‌عنوان مشاور حقوقی نیز به فعالیت بپردازند.

ایجاد یک میلیون و ۳۳هزار شغل توسط دولت چگونه؟

۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۴/ ۱۰ دقیقه

دولت در نظر دارد تا برای سال ۱۳۹۷ یک میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی ایجاد کند که عمده این اشتغال‌زایی از طریق سرمایه‌گذاری در طرح‌های تولیدی و عمرانی خواهد بود.

مجوزهای دولتی بزرگترین مانع استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۷/ ۱۱ دقیقه

مدیر طرح ملی توسعه کسب و کارواشتغال پایدار باانتقاد از مجوزهای متعدد برای راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها گفت:متاسفانه در کشور ما ساختارو الگوی مناسبی برای راه اندازی این نوع کسب و کارها وجود ندارد.

با حمایت سرمایه‌ای از وی‌سی‌ها، از قافله تکنولوژی دنیا عقب نخواهیم ماند

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

محمد حسین برخوردار: «دولت باید به وی‌سی‌ها توجه ویژه داشته باشد و با حمایت سرمایه‌ای از این شرکت‌ها، انگیزه لازم برای ایجاد ارزش افزوده و نوآوری از طریق پشتیبانی از استارت‌آپ‌ها را به آن‌ها بدهد. در غیر این صورت، تعداد استارت‌آپ‌های فناورمحور روز به روز کاهش یافته و از قافله تکنولوژی دنیا عقب خواهیم ماند.»

بودجه توسعه کلان کشور باید در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار گیرد

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

محمد حسین محبی: «لازم است بودجه توسعه کلان کشور در خدمت بنگاه‌های کوچک و متوسط مانند استارت‌آپ‌ها قرار گیرد و امید است که در خصوص شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها، بودجه‌ها کم نشوند.»