نوشته های مرتبط: چگونه یک مصاحبه شغلی موفق داشته باشیم؟

گزارش تحلیل معیارهای انتخاب کارفرما منتتشر شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۰/ ۲ دقیقه

کاربوم در این گزارش به بررسی معیارهای انتخاب کارجویان پرداخته که در ادامه آمده است.

چرا ترکیب خوش‌بینی و کارآفرینی برای استارتاپ‌ها خطرناک است؟

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۸/ ۶ دقیقه

استارتاپ‌ برای بسیاری از افراد به نماد راه‌اندازی کسب و کار شخصی بدل شده، فارغ از اینکه بسیاری از آنها عاقبت خوشی پیدا نمی‌کنند. برای مثال شاید در نگاه اول راه‌اندازی ۴۱۴ هزار کسب و کار در بریتانیا طی سال ۲۰۱۶ فوق‌العاده به نظر برسد اما در همان سال ۳۲۸ هزار استارتاپ هم تعطیل شدند.

چرا مخالفت با کارفرما در مصاحبه شغلی شانس استخدام را بیشتر می‌کند؟

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۷/ ۱۲ دقیقه

هدف اغلب کارجویان در مصاحبه استخدامی تاثیر گذاری روی کارفرما تا حد ممکن است. گاهی این اثرگذاری به معنی موافقت حداکثری با دیدگاه های طرف مقابل و نشان دادن سر به نشانه تایید نظراتش تلقی می شود.

استارتاپ کارپایه، سامانه‌ای هوشمند برای کمک به اشتغال کشور

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۹/ ۴ دقیقه

نشست خبری معرفی نسخه جدید اپلیکیشن کارپایه در تاریخ ۳۰ مهرماه برگزار شد.

برای جذب بهترین استعدادها به برند کارفرما نیاز داریم؟

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۳/ ۹ دقیقه

برند کارفرما درکنار هویت برند اصلی کسب‌وکار اهمیت زیادی دارد و پیشرفت صحیح در آن موجب جذب بهترین نیروها در گروه می‌شود.

با زبان بدن، نتایج بهتری در کسب و کار داشته باشید!

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۸/ ۲۲ دقیقه

مدیر موفق کسی است برای یک جلسه بسیار حائز اهمیت خودش، تیم و حتی طرف مقابلش را برای این جلسه آماده کند. حرف‌هایش را پیش از شروع جلسه تمرین کند.