نوشته های مرتبط: با این گجت، در سه ثانیه دندان‌های خود را تمیز کنید!

برترین فناوران پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۰/ ۵ دقیقه

در جریان برگزاری دهمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس از ۳ فناور برترِ شاغل در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس تجلیل شد. «تيمور حيدری»،‌ «فاضله توسلیان» و «سامان جهانبخشی » فناورانی بودند که به عنوان فناور برتر پارک شناخته شده و از آنها تقدیر شد.

سرمایه‌گذاری فناورانه در ایران

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۷/ ۱۳ دقیقه

در سال‌هاي اخير زيست‌بوم (اكوسيستم) كارآفريني ايران تحولات جدي را پشت سر گذاشته است.

بهار علم و فناوری

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۷/ ۱۴ دقیقه

همیشه سیاه‌ترین موقع شب، لحظه پیش از دمیدن سپیده است.

تهران دو گام به سوی شهر هوشمند و پاک پیش رفت

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲/ ۱۲ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و شهردار تهران با امضای دو تفاهم‌نامه همکاری، برای «شناسایی پهنه‌های شهری برای ایجاد مراکز نوآوری» و همچنین را‌ه‌اندازی«مرکز نوآوری فناوری‌های پیشرفته حمل و نقل» توافق کردند.

نوآوری و مهارت آموزی نیاز اساسی نسل جوان است

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۳/ ۶ دقیقه

کار دانش آموز وارد دانشگاه شدن یا فارق التحصیل شدن نیست. آنچه یک نوجوان و جوان نیازمند است، کسب مهارت لازم برای ورود به فضای کسب‌وکار است.

پنج تغییر مهمی که لینوکس در زندگی بشر رقم زد

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۷/ ۱۲ دقیقه

سیستم عامل لینوکس طی سه دهه گذشته تغییرات بسیاری به خود دیده و حجم آن از ۱۰ هزار خط به میلیون ها خط کد رسیده است. تغییراتی که OS مذکور طی این مدت در زندگی ما ایجاد کرده، بی شمار است اما در ادامه مطلب به پنج مورد از مهمترین تاثیرات آن پرداخته ایم.

بالابر فضایی؛ فقط ۳۰ سال ناقابل تا تحقق یک رویا

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۴۸/ ۹ دقیقه

کشف رازهای فضا و زندگی در آن سال‌هاست ذهن دانشمندان و فضانوردان جهان را به خود متمرکز کرده است. براساس پیش‌بینی‌ها، رویای بالابر فضایی تا ۳۰ سال آینده در دسترس خواهد بود.

تلگرام چگونه به مادر سوپراپ‌های کاربران ایرانی تبدیل شد؟

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۸/ ۲۳ دقیقه

تلگرام ذاتا یک سوپراپ نیست، اما در ایران نقش یک سوپراپ را بازی می‌کند. این اپلیکیشن به بازار سیداسماعیلی تبدیل شده که در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد می‌توان یافت. چطور شد که تلگرام به مادر سوپراپ‌های کاربران ایرانی تبدیل شد؟