نوشته های مرتبط: چگونه در بازاریابی اینترنتی بیمه موفق باشیم؟

کرونا، سرعت حرکت از تبلیغات سنتی به تبلیغات آنلاین را افزایش داد

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۰/ ۲۳ دقیقه

نشست خبری انتشار گزارش سال ۱۳۹۹ یکتانت از بازار تبلیغات آنلاین ایران، سوم مرداد ۱۴۰۰ به‌صورت مجازی در استودیو وی کست با حضور سینا مؤمنی، مدیرعامل، مریم اسماعیلی، مدیر محصول، سینا عطاران، مدیر مهندسی نرم‌افزار و مهدیه معظمی، مدیر روابط‌عمومی یکتانت با همراهی آرش سروری، برنامه‌ساز فناورانه و مجری نشست و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

دلیل رشد شرکت‌هایی مانند دیجی‌کالا در شرایط بحران اقتصادی

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۰/ ۵ دقیقه

وجه اشتراک شرکت‌هایی مانند دیجی‌کالا یا به طور کل شرکت‌های موفق استارت‌آپی بهره‌گیری از دانش و انگیزه نیرو‌های جوان در کنار مشاوران و مربیانی با تجربه و قدرتمند است.

آیا گوش دادن به موسیقی در حین کار خوب است؟

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۶/ ۸ دقیقه

سوت بزن و کار کن؛ این بخشی از شعری است که در کارتون سفید برفی و هفت کوتوله خوانده می شود. جالب است بدانید که علم هم تا حدودی با این ایده موافق است و بطور مثال آنطور که در برخی تحقیقات علمی آمده گوش دادن به موسیقی در حین کار با تردمیل انسان را ترغیب می کند که با پشتکار بیشتری به دویدن ادامه دهد.

تغییر مسیری که به بازگشت اسطوره کمک کرد

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۱/ ۱۷ دقیقه

مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ برخلاف رقبای بزرگ خود همچون گوگل و اپل، دوران خوبی را گذراند و حتی تا مقام باارزش‌ترین شرکت جهان پیش رفت.

هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره در آخرین روزهای پاییز برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره، به همت موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذرماه ۹۷ در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد. مدرس این دوره همچون دوره‌های گذشته امیرحسین مظاهری، مولف کتاب «رقص عقاب‌ها» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریتی ایران است.

مهم‌ترین اصول اداره‌ شرکت‌های تک‌نفره چیست؟

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اگر شرکتی را تأسیس کرده‌اید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهم‌ترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکت‌های تک‌نفره می‌پردازیم.

داستان‌سرایی برند، شیوه‌ای نو در بازاریابی نوین

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

لنسریفای، بازارکار دانشجویی ایران

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۰۱/ ۸ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه انجام پروژه‌های برون‌سپاری شده توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها فعالیت دارد.