نوشته های مرتبط: اراده‌هایی که به کمک ایده‌های نو، جهان را متحول کردند

چرا ترکیب خوش‌بینی و کارآفرینی برای استارتاپ‌ها خطرناک است؟

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۸/ ۶ دقیقه

استارتاپ‌ برای بسیاری از افراد به نماد راه‌اندازی کسب و کار شخصی بدل شده، فارغ از اینکه بسیاری از آنها عاقبت خوشی پیدا نمی‌کنند. برای مثال شاید در نگاه اول راه‌اندازی ۴۱۴ هزار کسب و کار در بریتانیا طی سال ۲۰۱۶ فوق‌العاده به نظر برسد اما در همان سال ۳۲۸ هزار استارتاپ هم تعطیل شدند.

من یک ایده برای شروع یک کسب‌وکار دارم، از کجا شروع کنم؟

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۹/ ۲۴ دقیقه

همه چیز از یک چراغ روشن در ذهن شروع می‌شود. از آن چراغ‌هایی که برای حل یک مسئله روشن و به یک ایده کسب‌وکار ختم می‌شود. برای آنکه از شروع تا پایان ایجاد یک کسب‌وکار را بدانیم با عباس خاراباف، کارشناس استارت‌آپ‌ها گفت‌وگو کردیم.

با زبان بدن، نتایج بهتری در کسب و کار داشته باشید!

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۸/ ۲۲ دقیقه

مدیر موفق کسی است برای یک جلسه بسیار حائز اهمیت خودش، تیم و حتی طرف مقابلش را برای این جلسه آماده کند. حرف‌هایش را پیش از شروع جلسه تمرین کند.

آیا گوش دادن به موسیقی در حین کار خوب است؟

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۶/ ۸ دقیقه

سوت بزن و کار کن؛ این بخشی از شعری است که در کارتون سفید برفی و هفت کوتوله خوانده می شود. جالب است بدانید که علم هم تا حدودی با این ایده موافق است و بطور مثال آنطور که در برخی تحقیقات علمی آمده گوش دادن به موسیقی در حین کار با تردمیل انسان را ترغیب می کند که با پشتکار بیشتری به دویدن ادامه دهد.

تجاری‌سازی یک فرایند و نیازمند مشارکت و همدلی عمومی است

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۵/ ۳ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: فرایند تجاری‌سازی موضوعی است که مشارکت و همدلی تمامی بخش‌های جامعه را طلب می‌کند و رسالت دولت در این مسیر، هموار کردن راه و فرهنگ‌سازی جهت مشارکت بخش خصوصی در این عرصه است.

دانشگاه‌ها می توانند چرخه دانش را در کشور خلق کنند

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۱/ ۳ دقیقه

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از واحدهای فناورانه، شتاب دهنده و استارتاپ استودیوهای فعال در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی بازدید کرد.

راهکار‌های عملی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۴۳/ ۸ دقیقه

در دنیای امروز ما به قدری درگیر شغل و مشکلات روزمره‌ی خود می شویم که فراموش می‌کنیم چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشته‌ایم یا چقدر پیشرفت کرده‌ایم. موفقیت به راحتی بدست نمی‌آید و نیازمند صبر، تلاش و حوصله است. بنابراین هر شخص راه دور و درازی برای کسب آن طی خواهد کرد. به همین دلیل برای اینکه در این راه از تکاپو نیفتاده و نا امید نشویم، بهتر است روشی برای اندازه گیری پیشرفت شخصی انتخاب کنیم.

کارگاه قوانین حقوقی، بیمه و مالیات کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۹/ ۶ دقیقه

کارگاه قوانین حقوقی، بیمه و مالیات کسب‌وکارهای نوپا توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ دی ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.