نوشته های مرتبط: استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید

گزارش تستادی از بررسی کاربردپذیری چهار پلتفرم آنلاین اشتراک فیلم و سریال

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۸/ ۸ دقیقه

در این گزارش به مطالعه جامع سهولت استفاده از چهار سرویس آنلاین اشتراک فیلم و سریال ایرانی یعنی فیلیمو، نماوا، بازار و لنز پرداخته شده و کاربردپذیری آن‌ها به چالش کشیده شده است.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

مقدمه‌ای برای بازاریابی اینترنتی

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای  تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

هاروارد رتبه اول خالق پول‌سازترین استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۰۲/ ۲ دقیقه

گزارش‌ها نشان می‌دهد دانشگاه هاروارد رتبه اول تولید کننده پول‌سازترین استارت‌آپ‌های آمریکا را به خود اختصاص داده‌ است.

پیش‌نیازهای راه‌اندازی استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۵/ ۸ دقیقه

برای راه‌اندازی کسب‌وکار بهتر است عجله نکنید، قدم‌های درست و حساب شده بردارید و از متخصصان مشاوره بگیرید تا شانس موفقیت استارت‌آپ بیشتر شود.

نقش مدیر محصول در کسب وکار

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۴/ ۱۷ دقیقه

چرا در استارتاپ خود به مدیر محصول نیاز داریم و چه نقش‌ها و توقعاتی را می‌توانیم از این فرد در پیشبرد فروش محصول داشته باشیم.

چرا مدیران به برنامه استراتژی کم توجه هستند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

بسیاری از مدیران بر این باورند که پرداختن به موضوعی به نام اسشتراتژی می‌تواند دست و پاگیر باشد و یا در هر شرایطی کاربرد نداشته باشد؛ اما اینگونه نیست.

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیع‌زاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار می‌شود.