نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟

از بازدیدکننده وب‌سایت تا تبدیل کردن به مشتری

۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

بازاریابی ویروسی چیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴/ ۲۸ دقیقه

امروزه ‌بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر، به گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا تبدیل شده است.

۴ پله طلایی برای شروع استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۳۶/ ۳ دقیقه

راه‌اندازی استارت‌آپ بدون تجربه در زمینه کارآفرینی کار سخت و دشواری است؛ اما با داشتن دانش، پشتکار و انگیزه کافی می‌توان در این مسیر موفق شد.

توضیحاتی پایه‌ای در نقطه شروع مسیر پر تلاطم بازاریابی

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۶/ ۱۴ دقیقه

امروزه برداشت های نادرست از مفاهیم ساده و پایه ای بازاریابی، یکی از بزرگ‌ترین معضلات دنیای بازاریابان شده است.

اپلیکیشن استیم پیشتاز در عرصه‌ گیم

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۸/ ۳ دقیقه

اپلیکیشن استیم تا به امروز، سهولت در خرید و مدیریت بازی را برای کاربران به ارمغان آورده است.

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیع‌زاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار می‌شود.