نوشته های مرتبط: حجم سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها کافی نیست

زمان ورود شرکت‌های بزرگ اینترنتی به بورس فرا رسیده است

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۵/ ۵ دقیقه

علیرضا توکلی کاشی، کارشناس بازار سرمایه: شرکتی که به سود عملیاتی بالای ۱۰ میلیارد تومان در سال دست یابد، به بلوغ کافی برای ورود به بورس رسیده است

صنعت تاکسی آنلاین چقدر آمادگی ورود به تالار سرمایه را دارد؟

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۰/ ۲۷ دقیقه

حال که موضوع عرضه استارتاپ‌ها در تابلوی بازار سهام بیش‌ازپیش جدی شده، شاید بد نباشد تا قبل از ورود آن‌ها به بورس، نگاهی به ارزش، مدل کسب‌وکاری و ... صنعت تاکسی‌‌های آنلاین کشور بیاندازیم.

جایزه‌ پیروز، دریچه‌ای به افق‌های دور!

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۳/ ۶ دقیقه

به رسم هر سال و با پایان جشنواره‌ی ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، جایزه‌ی پیروز به کارآفرینان برتر این جشنواره در اصفهان اهدا شد. جایزه‌ی پیروز که یادآور نام و اعتبار کارآفرین بزرگ اصفهانی اسدالله پیروز است هر سال به برترین طرح علمی و صنعتی در جنشواره‌ی شیخ بهایی اهدا می‌شود.

سمینار «ابزارها و فرصت‌های تامین مالی از طریق بازار سرمایه» برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۴۱/ ۲ دقیقه

پارک فناوری پردیس بستر ورود شرکت‌های دانش بنیان و فناور به بورس را فراهم می‌کند.

اگر جای تصمیم‌گیران بازار سرمایه بودم ...

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۶/ ۱۶ دقیقه

تلاطم این روزهای بازار بورس افراد زیادی را نگران و خیلی‌های دیگر را ناامید و متضرر کرده است. اما در این موقعیت چه باید کرد؟ امید موسوی، مدیرعامل سامانه مدیریت ثروت مانو، در این یادداشت راهکارهایی را برای مدیریت بهتر سرمایه در بازار بورس ارائه کرده است که در ادامه می‌خوانیم.

موضوع تاخیر ورود استارت‌آپ‌ها به بورس نیاز به قانون‌گذاری ندارد، قوانین شفاف است

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۲/ ۷ دقیقه

ورود برخی شرکت‌های استارت‌آپی به بورس با تاخیر انجام شده و با اینکه اعلام شده بود پایان تابستان چند شرکت استارت‌آپی بزرگ وارد بورس می‌شوند؛ اما هنوز اتفاقی در این مورد نیفتاده است.

معاملات نماد (ونچر) صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه آغاز می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۸/ ۴ دقیقه

علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ یکشنبه ۲۶ مردادماه ۱۳۹۹ از طریق کارگزاری‌های عضو فرابورس اقدام به خرید واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران نمایند.

شرایط برای ورود استارت آپ‌ها به بورس تسهیل شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۹/ ۳ دقیقه

نائب رییس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان می‌گوید: دولت و سازمان بورس و اوراق بهادار باید شرایط را برای ورود استارت‌آپ‌ها به بورس تسهیل کنند.