نوشته های مرتبط: همایش بزرگ آینده بازاریابی

هر آنچه که باید در سفر به کیش بدانید

۱۴۰۱/۹/۹ - ۰۹:۵۰/ ۱۲ دقیقه

از جاهای تفریحی و دیدنی جزیره کیش چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید که برای دیدن یک نمایش کمدی به کجا بروید، کنار دریا چه کارهایی را می‌توانید انجام بدهید؟

نگاهی به هشتمین رویداد دی‌ام تاک؛ رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۲۴ دقیقه

رویداد دی‌ام تاک ۸ در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت امسال برگزار شد. دی‌ام تاک رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود و هرساله متخصصان و علاقه‌مندان زيادي را گرد هم مي‌آورد. برگزاركننده اين رويداد رسانه دي‌ام برد است كه بر روي آموزش و انتقال دانش در حوزه ديجيتال ماركتينگ و ماركتينگ تمركز دارد.

مؤثرترین روش تبلیغات چیست؟

۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۴:۴۱/ ۱۲ دقیقه

رقابت بین کسب و کارها و مساله آگاهی از برند باعث شده است تا صاحبان کسب و کار با نقش پررنگ و اهمیت تبلیغات در دنیای تجارت امروزی آشنا شوند. با وجود اینکه شما سعی دارید وجوه تمایزی مانند کیفیت، قیمت و ... با سایر رقبایتان ایجاد کنید؛ اما بدون اعلام عمومی این تفاوت‌ها کسی از آن خبردار نخواهد شد.

بازاریابی نوین را با استراتژی‌های نوین آغاز کنید

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰/ ۱۱ دقیقه

توسعه پویا و سریع فناوری اینترنت و فرصت‌های بازاریابی ارائه شده توسط فناوری مدرن دیجیتال، تغییر اساسی در فعالیت‌های بازاریابی سنتی را امکان‌پذیر کرد و فضا را برای توسعه بازاریابی اینترنتی باز کرد.

راه‌اندازی سرویس تبلیغاتی جدید توسط آپارات

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۹:۱۰/ ۳ دقیقه

آپارات سرویس تبلیغات جدید خود را برای سهولت در ایجاد و تنظیم تبلیغات ویدئویی، در اختیار کاربران قرار داد.

بازاریابی در سلامت دیجیتال چیست؟

۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۰/ ۵۲ دقیقه

نشست تخصصی رسانه اکوموتیو، با حضور مدیران بازاریابی و بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای پیشگام سلامت دیجیتال برگزار شد.

دورهمی «لذت خواندن»، جشن امضای کتاب‌های نشر برآیند برگزار شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۲/ ۴ دقیقه

در این مراسم، سه کتاب «آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید»، «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» و «پانصد نکتۀ کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی» به خوانندگان و مخاطبان معرفی شدند.

نگاهی به کمپین تصمیم کبری بگیر بانی‌مد

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۳/ ۹ دقیقه

تبلیغات اصلی‌ترین راه برای معرفی یک برند است و تبلیغات خوب می‌تواند عامل سودآوری بیشتر یک شرکت باشد. راه‌ و روش‌های تبلیغات محدودند و تفاوت تبلیغ موفق از سایر تبلیغات را محتوای آن مشخص می‌کند.