نوشته های مرتبط: سختی ورود محصول به بازار را به جان بخرید

گزارش تستادی از بررسی کاربردپذیری چهار پلتفرم آنلاین اشتراک فیلم و سریال

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۸/ ۸ دقیقه

در این گزارش به مطالعه جامع سهولت استفاده از چهار سرویس آنلاین اشتراک فیلم و سریال ایرانی یعنی فیلیمو، نماوا، بازار و لنز پرداخته شده و کاربردپذیری آن‌ها به چالش کشیده شده است.

دوره جامع آنلاین طراحی محصول

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۴/ ۴ دقیقه

فراگیری و بکار بستن دانش طراحی شاه کلید تولید محصول و موفقیت در رقابت تجاری است و بدون آشنایی با روش‌های اصولی طراحی محصول و به‌کار گرفتن آن در فرایند تولید، هر محصول جدیدی در رقابت با محصولات رقیب در بازار محکوم به شکست خواهد بود.

من یک ایده برای شروع یک کسب‌وکار دارم، از کجا شروع کنم؟

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۹/ ۲۴ دقیقه

همه چیز از یک چراغ روشن در ذهن شروع می‌شود. از آن چراغ‌هایی که برای حل یک مسئله روشن و به یک ایده کسب‌وکار ختم می‌شود. برای آنکه از شروع تا پایان ایجاد یک کسب‌وکار را بدانیم با عباس خاراباف، کارشناس استارت‌آپ‌ها گفت‌وگو کردیم.

کارگاه ارزش‌گذاری استار‌ت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها توسط نوآفرینان در تاریخ ۷ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

نیازمند فراکسیون استارت‌آپ‌ها در مجلس هستیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۰/ ۳ دقیقه

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمند ایجاد فراکسیون پارک‌های علم و فناوری و استارت‌آپ‌ها در مجلس شورای اسلامی هستیم.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.

با انتخاب یک شریک شغلی مناسب، احتمال موفقیت کسب‌وکار خود را افزایش دهید

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۰/ ۴ دقیقه

انتخاب شریک کاری و کار کردن با او موضوع حساس و پیچیده‌ای است و نقش زیادی در موفقیت کسب‌وکار شما دارد.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.