نوشته های مرتبط: سئول، مرواریدی گرانبها در صدف زیست‌بوم استارت‌آپی آسیا

مدل درآمدی پرسود برای استارت‌آپ‌های سیلیکون ولی

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۰/ ۱۹ دقیقه

استارت‌آپ‌های جدید سیلیکون‌ولی با انتخاب مدلی برای ارائه‌ خدمات به شرکت‌های دیگر، جریان درآمدی مناسبی در دوران سخت دنیای فناوری ایجاد می‌کنند.

ترانوس، استارتاپ ۹ میلیارد دلاری و بزرگ‌ترین کلاهبردار سیلیکون ولی

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۴/ ۱۱ دقیقه

ترانوس استارتاپی ۹ میلیارد دلاری بود که توسط یک دانشجوی اخراجی ۱۹ ساله استنفورد تاسیس شد. این استارتاپ در سال ۲۰۰۳ وعده دستگاهی کوچک برای آنالیز خون را داده بود که ماجراهایی جنجالی به پا کرد و سال گذشته منحل شد. اما این اتفاق چگونه رخ داد؟

برنامه چین برای رقابت با سیلیکون‌ولی

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۵/ ۹ دقیقه

دولت چین به‌منظور تبدیل منطقه‌ی خلیج بزرگ این کشور به رقیبی تازه برای سیلیکون‌ولی کالیفرنیا تا سال ۲۰۳۵ برنامه‌ریزی کرده است.

نسل دوم استارت‌آپ‌ها فناورانه و محصول محور است

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۰/ ۱۱ دقیقه

به اعتقاد معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، نسل بعدی استارتاپ‌ها در حوزه فناوری های پیشرفته حرکت ‌می‌کند اگرچه هنوز هزاران ایده استارتاپ خدماتی وجود دارد و پایه فروش محصولات دانش‌بنیان است اما جهت‌گیری استارتاپهای حوزه فناوری‌های پیشرفته و دارای محصول فناورانه است

۱۳ شرکت فناوری اروپایی که در سال ۲۰۱۸ توسط غول‌های آمریکایی خریداری شدند

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۶/ ۱۵ دقیقه

قطب فناوری دنیا کماکان دره سیلیکون و آمریکاست و غول‌های فناوری آمریکایی علاقه زیادی به خرید شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های خارجی دارند. در این مطلب نگاهی به مهم‌ترین شرکت‌های خریداری شده فناوری اروپایی در سال ۲۰۱۸ می‌اندازیم.

بهره‌مندی تمامی بخش‌های آذربایجان غربی از خدمات پارک علم و فناوری

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۷/ ۷ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: با ایجاد زمینه توسعه خدمات نرم افزاری پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها در تمامی بخش های استان و بدون محدودیت از خدمات پارک علم و فناوری استان بهره مند می شود.

بهبود شاخص جهانی نوآوری ایران از رتبه ۱۲۰ به ۶۰

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۹/ ۶ دقیقه

سورنا ستاری با اشاره به اقتصاد دانش بنیان ایجاد زیست بوم مساعد کارآفرینی در سال های اخیر از بهبود شاخص نوآوری کشور خبر داد.

ضرورت ایجاد بستر جذب سرمایه برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۵/ ۳ دقیقه

ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ به منظور جذب سرمايه براي شرکتهای نوپا و استارتاپ ها و ایده ها و با هدف توسعه زیست بوم نوآوري و استارتاپي كشور، رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکیشن های دریایی برگزار می کند.