نوشته های مرتبط: هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند

نگاهی به هشتمین رویداد دی‌ام تاک؛ رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۲۴ دقیقه

رویداد دی‌ام تاک ۸ در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت امسال برگزار شد. دی‌ام تاک رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود و هرساله متخصصان و علاقه‌مندان زيادي را گرد هم مي‌آورد. برگزاركننده اين رويداد رسانه دي‌ام برد است كه بر روي آموزش و انتقال دانش در حوزه ديجيتال ماركتينگ و ماركتينگ تمركز دارد.

بازاریابی نوین را با استراتژی‌های نوین آغاز کنید

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰/ ۱۱ دقیقه

توسعه پویا و سریع فناوری اینترنت و فرصت‌های بازاریابی ارائه شده توسط فناوری مدرن دیجیتال، تغییر اساسی در فعالیت‌های بازاریابی سنتی را امکان‌پذیر کرد و فضا را برای توسعه بازاریابی اینترنتی باز کرد.

بازاریابی در سلامت دیجیتال چیست؟

۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۰/ ۵۲ دقیقه

نشست تخصصی رسانه اکوموتیو، با حضور مدیران بازاریابی و بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای پیشگام سلامت دیجیتال برگزار شد.

دورهمی «لذت خواندن»، جشن امضای کتاب‌های نشر برآیند برگزار شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۲/ ۴ دقیقه

در این مراسم، سه کتاب «آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید»، «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» و «پانصد نکتۀ کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی» به خوانندگان و مخاطبان معرفی شدند.

بوتکمپ بازاریابی دیجیتال آنلاین برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۳/ ۴ دقیقه

«بوتکمپ بازاریابی دیجیتال» با حضور ۱۶ مدرس فعال بازاریابی و تبلیغات در ایران، به صورت آنلاین از هفته اول مهرماه امسال برگزار می شود.

چیزهایی که قبل از شروع آموزش محتوا باید بدانید تا خسته نشوید!

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۹/ ۱۲ دقیقه

در هر ثانیه ۶۳۰۰۰ جستجو در گوگل صورت می‌گیرد. صفحات وب پر از متن، ویدیو و صوت است و گوگل سعی می‌کند بهترین نتایج را به کاربران خود نشان دهد. اقبال کاربران به محتوای کاربردی باعث‌شده که همه به فکر تولید محتوا باشند.

نیاز کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۷/ ۷ دقیقه

غیرممکن است کسب و کاری در فضای آنلاین کار کند و به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیازی نداشته باشد. اما انبوه ابزارها و خدمات مختلف، آژانس‌های تبلیغاتی و افراد فعال در این حوزه، باعث شده تا کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها گاهی دچار سردرگمی شوند. در واقع باید ببینیم کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند.