نوشته های مرتبط: وضعیت استارت‌آپ‌ها در کشورهای همسایه

جایزه‌ پیروز، دریچه‌ای به افق‌های دور!

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۳/ ۶ دقیقه

به رسم هر سال و با پایان جشنواره‌ی ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، جایزه‌ی پیروز به کارآفرینان برتر این جشنواره در اصفهان اهدا شد. جایزه‌ی پیروز که یادآور نام و اعتبار کارآفرین بزرگ اصفهانی اسدالله پیروز است هر سال به برترین طرح علمی و صنعتی در جنشواره‌ی شیخ بهایی اهدا می‌شود.

اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی به کسب‌وکار‌های کوچک اقتصادی

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۱/ ۵ دقیقه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از کسب و کار‌های کوچک اقتصادی خبر داد.

زمان خواستن و دست یافتن

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۸/ ۶ دقیقه

اینجا دره نیست. صاف و مسطح است. اگر جاده کارآفرینی روزگاری پر بود از سنگلاخ هایی که پای کارآفرینان را زخمی می کرد اما اکنون حرکت آنها در جاده ای آسفالت شده طی می شود.

رشد اقتصادی کشور با کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان محقق می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۶/ ۶ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه صرفا با بودجه دولتی، کسب و کار در جامعه رونق نخواهد گرفت، گفت: رونق کارآفرینی و فراگیر شدن زیست بوم نوآوری و اقتصاد دانش بنیان است که به رشد اقتصادی کشور منجر می شود.

می‌خواهم کارآفرین شوم

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۶/ ۱۰ دقیقه

در یادداشتی به قلم مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان می‌خوانیم: حالا شاید یک آرزوی دیگر در قلب و ذهن دغدغه‌مندان عرصه فناوری و زیست بوم نوآوری کشور، باقی مانده باشد؛ کاش کودکان و نوجوانان سرزمین مان، در پاسخ به آن سوال معروف «بزرگ شدی می خواهی چه کاره بشوی؟» بگویند: «می‌خواهم کارآفرین شوم و استارتاپ خودم را ران کنم!»

رونق تولید در گروی سرمایه‌گذاری روی پارک علم و فناوری است

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۱/ ۱۱ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان زنجان به عنوان آغازکننده رونق تولید و توسعه پایدار باید با هم‌دلی و همراهی تمامی بخش‌ها حمایت شود گفت:حضور بخش خصوصی در این پارک به صادرات محصولات کمک می کند.

همایش معرفی به‌روزترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۰/ ۶ دقیقه

همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن کشور، روز پنج شنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ در تهران برگزار می‌شود.

زمینه سازی برای همکاری استارت‌آپ‌ها برای توزیع میوه شب عید

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۴/ ۸ دقیقه

جلسه مشترک سازمان تعاون روستایی، اداره پست و استارتاپ ها با تسهیل گری مدیر پروژه کسب و کارهای نوپای وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.