نوشته های مرتبط: ۴۰ اصل فن بیان در برخورد با مشتری

داستان‌سرایی برند، شیوه‌ای نو در بازاریابی نوین

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

کارگاه آموزشی بازاریابی ایمیلی

۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی ایمیلی توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۳ الی ۱۹ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه آرش خسرویان، مدیر بخش مشتریان ای‌نتورک برگزار می‌شود.

چگونه برای سخنرانی در هر شرایطی آماده باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

شما به عنوان بنیان‌گذار یا هم‌بنیان‌گذار یک استارت‌آپ، باید آمادگی لازم برای سخنرانی در هر شرایطی را داشته باشید. در این مطلب به راهکارهای مفیدی در این زمینه می‌پردازیم.

چگونه در بازاریابی اینترنتی بیمه موفق باشیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

بازاریابی اینترنتی بیمه در کسب‌وکارهای مرتبط با بیمه نقش مهمی ایفا می‌کند؛ اما سوال مهم اینجاست که برای این نوع بازاریابی بیمه چه باید کرد؟

اهمیت اولین مشتریان استارت‌آپ خود را دست‌کم نگیرید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

اولین مشتریان شما، مهم‌ترین آنها هستند. آن‌ها می‌توانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسب‌وکار شما باشند.

به ترس از سخنرانی‌، خاتمه دهید

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

بر اساس آمارها، از هر چهار انسان سه نفر از سخنرانی مقابل جمع هراس دارند. خوشبختانه روانشناسان راهکارهایی برای غلبه بر این ترس ارائه داده‌اند.

چگونه به شکایت‌های مشتریان رسیدگی کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۳۲ دقیقه

اگر سیستم خوبی برای رسیدگی به شکایت‌های مشتریان وجود داشته باشد، بر شهرت سازمان اثراتی مثبت خواهد گذاشت و اعتمادبه‌نفس آن را برای پیشبرد امور اجرایی افزایش خواهد داد.

چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.