نوشته های مرتبط: اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال

به زودی در سراسر ایران، شاهد اتفاق‌های جذابی در حوزه دیجیتال ‌مارکتینگ خواهیم بود

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۱/ ۱۰ دقیقه

سه‌شنبه اول مرداد ماه، نشست‌خبری همایش دیمارک در مدرسه کسب‌وکار ماهان برگزار شد.

پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۶/ ۱۲ دقیقه

رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) تخصصی‌ترین رویداد حوزه دیجیتال مارکتینگ است که در تاریخ پنجشنبه ۶ تیرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند

۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۱:۲۹/ ۵ دقیقه

در این مطلب به سه مهارتی که نسل بعدی روابط‌عمومی حرفه‌ای باید آن را فرابگیرند اشاره شده است.

چهارمین همایش آینده وب و موبایل برگزار شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۲/ ۴ دقیقه

چهارمین همایش آینده وب و موبایل (FOWM) توسط مدرسه استانداردهای وب در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذر ماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهره‌ای دیگر از شرکت‌های هرمی؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۷/ ۴ دقیقه

بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی، از انواع فعالیت‌های جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمی‌گذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفاف‌سازی اصول آن می‌پردازیم.

انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۸/ ۹ دقیقه

رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.