نوشته های مرتبط: اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ به کمک اینستاگرام

۱۳۹۶/۶/۲۸ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

یکی از ابزار‌های بازاریابی دیجیتال، اینستاگرام است؛ اما کسب‌وکار‌ها چقدر در استفاده از این ابزار، هوشمندانه عمل می‌کنند؟ به همین منظور به بررسی «کارگاه دیجیتال مارکتینگ با طعم اینستاگرام» که ۲۲ شهریور در تهران برگزار شد، می‌پردازیم.

ترویج در بازاریابی چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟

۱۳۹۶/۶/۲۷ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

ترویج در بازاریابی را بیشتر کسب وکارها همان تبلیغات می دانند، این در حالی است که مقوله ترویج در بازاریابی امری است که هم می‌تواند رایگان و هم می‌تواند هزینه‌بر باشد.

آیا شما قهرمان کسب‌وکار خود هستید؟

۱۳۹۶/۶/۲۳ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

یادداشتی از لورا کیلاگ درباره کارهایی که برای قهرمان شدن و تداوم در بازار کسب‌‌‌و‌کار باید انجام دهید.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت پایانی)

۱۳۹۶/۶/۰۸ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت سی‌ام)

۱۳۹۶/۶/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

نکات کلیدی برای ارتباط صحیح ایمیلی با مشتریان

۱۳۹۶/۶/۰۶ - ۱۶:۰۰/ ۱۲ دقیقه

اگر قواعد صحیح بازاریابی از طریق ایمیل را رعایت کنید، این روش هنوز هم می‌تواند بهترین و ساده‌ترین راه برای ارتباط با مشتریان بالقوه‌ شما باشد.

۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است

۱۳۹۶/۵/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد می‌شود، نقش بسیار مهمی در به دست‌گرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی می‌کند.