نوشته های مرتبط: نکاتی که باید هنگام معرفی محصول رعایت کنید

سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه عمل می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۲/ ۳۵ دقیقه

مهم‌ترین منبع جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر یا جسورانه است.

یازدهمین کافه سرمایه کارن کراد با حضور سرمایه‌گذاران برتر و فعالان استارتاپی کشور برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۳/ ۴ دقیقه

کارن کراد با توجه به ضرورت توسعه زیست بوم کارآفرینی در بحث تامین مالی و سرمایه گذاری، یازدهمین دوره از کافه سرمایه را به منظور گردهمایی تخصصی شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌های برتر برگزار می‌نماید.

رویداد دوشنبه استارتاپی حوزه صنایع خلاق (آفرینه) برگزار شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۵/ ۱۷ دقیقه

رویداد جذب سرمایه صنایع خلاق، نرم و هویت‌ساز در قالب بیست و ششمین دوره سلسله رویداد دوشنبه‌های استارتاپی و تحت عنوان آفرینه، روز ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه با همکاری صندوق پژوهش و فناوری گیلان، با حضور ۱۱ استارتاپ این حوزه، در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و به صورت حضوری و آنلاین، برگزار شد.

چالش‌های جدی در مسیر جذب سرمایه در ایران

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۲/ ۶ دقیقه

پنل چالش‌های جذب سرمایه خارجی در اکوسیستم استارتاپی ایران با حضور آرین افشار مدیر سرمایه‌گذاری هلدینگ هزاردستان، رادمان ربیعی، مدیر صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه، بابک تدین، تحلیلگر مالی و حسین نبوی موسس استارتاپ جیبیت در استیج اینوتکس ۲۰۲۱ مورد بررسی قرار گرفت.

در دومین دمودی مرکز نوآوری نکسترا چه گذشت؟

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰/ ۶ دقیقه

دومین رویداد دمودی نکسترا چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ در محل دانشکده مکانیک دانشگاه تهران، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور حدود ۲۵۰ نفر از سرمایه‌گذاران، استارتاپ‌ها و افراد فعال در حوزه‌‌ کسب‌وکار و کارآفرینی همزمان به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

جذب سرمایه خارجی صعودی شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۵/ ۵ دقیقه

آمارهای وزارت اقتصاد از جلب سرمایه خارجی در نیمه اول ۹۹ تاحدی متناقض است. گزارش تازه سازمان سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و کمک‌های فنی ایران از حجم سرمایه‌گذاری خارجی گویای رشد حجم جلب سرمایه خارجی در عین کاهش تعداد درخواست‌ها است.

جذب سرمایه جدید استارتاپ کارچین

۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۰/ ۳ دقیقه

کارچین با معرفی توکن کارنسی (CarNC) از محصول اولیه خود رونمایی کرد.

آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه در فرابورس ایران

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۴۵/ ۶ دقیقه

گروه مالی فیروزه در در نشست خبری با عنوان یک دیدار یک عرضه که در در فرابورس برکزار شد اعلام کرد که پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه با ۱۰ درصد تأدیه «ونچر» از امروز یکشنبه ۲۰ بهمن آغاز می‌‌شود.