نوشته های مرتبط: نقدی بر تاکسی‌یاب‌های استارت‌آپی در ایران

صنعت تاکسی آنلاین چقدر آمادگی ورود به تالار سرمایه را دارد؟

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۰/ ۲۷ دقیقه

حال که موضوع عرضه استارتاپ‌ها در تابلوی بازار سهام بیش‌ازپیش جدی شده، شاید بد نباشد تا قبل از ورود آن‌ها به بورس، نگاهی به ارزش، مدل کسب‌وکاری و ... صنعت تاکسی‌‌های آنلاین کشور بیاندازیم.

دولت مسیر استارتاپ‌ها را برای ورود به بورس هموار کند

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۳/ ۴ دقیقه

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید به حمایت از شرکت‌های استارتاپی در بورس تن دهد چراکه رونق اقتصادی در حمایت از اقتصاد دیجیتال نهفته است.

شهرداری از هر سفر ۲ درصد عوارض از تاکسی‌های اینترنتی می‌گیرد

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۳/ ۱۰ دقیقه

دستورالعمل جدید برای تاکسی‌های اینترنتی و شرایط فعالیت آنها ابلاغ شد که در پی آن تاکسی‌های اینترنتی برای هر سفر باید ۲درصد عوارض به شهرداری بپردازند.

من یک ایده برای شروع یک کسب‌وکار دارم، از کجا شروع کنم؟

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۹/ ۲۴ دقیقه

همه چیز از یک چراغ روشن در ذهن شروع می‌شود. از آن چراغ‌هایی که برای حل یک مسئله روشن و به یک ایده کسب‌وکار ختم می‌شود. برای آنکه از شروع تا پایان ایجاد یک کسب‌وکار را بدانیم با عباس خاراباف، کارشناس استارت‌آپ‌ها گفت‌وگو کردیم.

توضیح کافه‌بازار در خصوص اخبار منتشرشده در شبکه‌های مجازی درباره‌ امنیت کاربران

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۱:۲۲/ ۲ دقیقه

روز شنبه ۷ اردیبهشت گزارش‌هایی در خصوص وجود یک مشکل امنیتی در بازار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که همچون هشدارهای امنیتی مشابه در گذشته، تیم فنی بازار در حال بررسی همه‌جانبه‌ی موضوع است. تاکنون شواهدی در زمینه نشت اطلاعات حساب‌های کاربری به دست نیامده است. چنان‌چه در ادامه‌ی بررسی‌ها نتایج تازه‌ای به دست آید، به طور شفاف به اطلاع کاربران خواهد رسید.

اوبر به مرزهای ایران رسید!

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۸/ ۱۰ دقیقه

پس از مدت‌ها مذاکره، شرکت اوبر توانست سهام‌داران استارت‌آپ تاکسی اینترنتی «کریم» را راضی به فروش این شرکت به مبلغ ۳/۱ میلیارد دلار کند.

بهترین کمپین تبلیغاتی سال ۹۷ کدام است؟

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۴/ ۶ دقیقه

«دیگه زنگ نزن»، «عشق با ماست»، «از شیر مرغ تا جون آدمیزاد» و «رسوندن کار ماست»