نوشته های مرتبط: وقتی برنده هستیم که بخش قابل‌توجهی از پژوهش توسط بخش خصوصی انجام شود

چهارمین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM ۲۰۲۲ افتتاح شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۳/ ۶ دقیقه

افتتاحیه چهارمین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM 2022 با حضور نمایندگانی از کشورهای عضو سازمان D-8 ، سرمایه‌گذاران، شرکت ها و استارتاپ های فعال در حوزه فناوری، بصورت حضوری و با پخش برخی برنامه ها برای مهمانان مجازی در پارک فناوری پردیس برگزار شد. برنامه های این نشست طی امروز و فردا (۲ و ۳ اسفند ماه) ادامه خواهد داشت.

برترین فناوران پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۰/ ۵ دقیقه

در جریان برگزاری دهمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس از ۳ فناور برترِ شاغل در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس تجلیل شد. «تيمور حيدری»،‌ «فاضله توسلیان» و «سامان جهانبخشی » فناورانی بودند که به عنوان فناور برتر پارک شناخته شده و از آنها تقدیر شد.

فعالان حوزه محتوای ویدئویی در قالب شرکت خلاق حمایت می‌شوند

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۷/ ۲ دقیقه

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، روز دوشنبه ۲۶ دی از هلدینگ صباایده و مجموعه‌های آپارات، فیلیمو، سینما تیکت و صبا ویژن بازدید کرد.

تورهای بازدید عمومی و صنفی از پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۰/ ۲ دقیقه

به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی و با هدف آشنایی ساکنین شهرستان پردیس با فضا و دستاوردهای پارک، تورهای بازدید عمومی و صنفی از پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۶/ ۷ دقیقه

صبح امروز عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزبانی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مهدی صفاری نیا، رئیس پارک فناوری پردیس از پارک بازدید کرد.

فراخوان محصولات فناورانه B۲C برای حضور در پایگاه فروش محصولات پارک

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۹/ ۲ دقیقه

به اطلاع شرکت‌های فناور کشور می‌رساند؛ پارک فناوری پردیس در حال راه‌اندازی پایگاه محصولات فناورانه B2C (محصولاتی که مشتریان نهایی آن‌ها، عموم مردم باشند) در تهران است.

رئیس ستاد اجرایی‌سازی سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم مشخص شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۷/ ۳ دقیقه

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در حکمی پرویز کرمی را به عنوان رئیس ستاد اجرایی‌سازی سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم منصوب کرد.