نوشته های مرتبط: کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند؟

عادت‌هایی که استرس محیط کار را بیشتر می‌کنند

۱۳۹۶/۶/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

استرس یک موضوع اجتناب‌ناپذیر در تمام محیط‌های کاری است؛ این واکنش و نحوه‌ برخورد ما با این موضوع است که همه‌چیز را تعیین می‌کند.

شادکاری، روشی برای افزایش بهره‌وری

۱۳۹۶/۶/۱۴ - ۱۵:۰۰/ ۵ دقیقه

اختصاص وقت تفریح و شادی در کار می‌تواند پلی باشد برای تحقق احساس شادی و رضایتمندی از زندگی.

به‌جای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید

۱۳۹۶/۶/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۲۸ دقیقه

فرقی نمی‌کند که مشغول شغل سنتی یا کسب‌و‌کار شخصیتان هستید، در واقع همه‌ی ما تلاشمان را می‌کنیم تا فعال و کارا باشیم و در کمترین زمان بهترین نتیجه را به‌دست بیاوریم.

رمز موفقیت جلسات کاری ایلان ماسک

۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

ایلان ماسک از جمله افرادی است که تابه‌حال جلسه ضعیف و غیر کارآمد برگزار نکرده است. او برای برگزاری جلسات نیز از شیوه کاری موفق خود استفاده می‌کند.

چگونه بر ترس‌های خود در محیط کار غلبه کنیم؟

۱۳۹۶/۵/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

در دنیای کسب‌وکار، اغلب ترس‌ها نوعی حس ناامنی را در افراد به وجود می‌آورند که به بازدهی فعالیت آنها آسیب می‌زند.

کمبود مهارت‌های ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است

۱۳۹۶/۵/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

نتیجه‌ یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان می‌دهد که اکثر مدیران در مهارت‌های ارتباطی ضعف دارند و نمی‌توانند منظور خود را به‌خوبی منتقل کنند.

دفترکاری که همراه شماست

۱۳۹۶/۵/۲۲ - ۱۷:۰۰/ ۹ دقیقه

«دفترکار همراه»، زیرساختی حرفه‌ای برای کسب‌وکار شما در تهران فراهم می‌کند و شما را از داشتن یک دفتر کار پرهزینه بی‌نیاز می‌سازد.