نوشته های مرتبط: حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ‌استور را متوقف کنید

دیجی‎‌نکست سرمایه‌گذاری می‌کند

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۵/ ۴ دقیقه

راه ابریشم استارتاپ‌ها برای ورود به بازار بزرگترین گروه تجارت الکترونیک ایران

گزارش سال ۱۳۹۹ شرکت سرآوا منتشر شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۴/ ۴ دقیقه

شرکت سرآوا گزارشی از عملکرد خود در سال ۱۳۹۹ را منتشر کرده است. در این گزارش میزان درصد سهام سرآوا در شرکت‌های پورتفولیو آن در انتهای سال ۱۳۹۹ آمده است.

صنعت تاکسی آنلاین چقدر آمادگی ورود به تالار سرمایه را دارد؟

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۰/ ۲۷ دقیقه

حال که موضوع عرضه استارتاپ‌ها در تابلوی بازار سهام بیش‌ازپیش جدی شده، شاید بد نباشد تا قبل از ورود آن‌ها به بورس، نگاهی به ارزش، مدل کسب‌وکاری و ... صنعت تاکسی‌‌های آنلاین کشور بیاندازیم.

افزایش درصد سلامت باتری آیفون

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۴/ ۱۳ دقیقه

از زمانی که اپل قابلیت Battery Health و آی او است را به آیفون و آیپد اضافه کرده است، بسیاری از افراد همیشه در حال بررسی اعداد و ارقامی هستند که بر روی گوشی خود مشاهده کرده اند و به آرامی در حال کم شدن هستند. ما در این مطلب می خواهیم روش هایی برای افزایش درصد سلامت باتری آیفون در اختیارتان قرار دهیم، تا بتوانید با مراقبت بهتر از باتری آیفون خود، بتوانید به افزایش عمر آن کمک کنید.

پیش‌بینی استارتاپ‌ها از وضعیت کسب وکار در نیمه دوم سال

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۹:۲۵/ ۲۶ دقیقه

۶ ماه از ورود ویروس کرونا به کشور می‌گذرد و تا حدودی مردم و کسب و کارها که تازه از شوک اتفاقات سال ۹۸ خارج شده بودند، دست و پنجه نرم کردن با این ویروس را هم یاد گرفته‌اند.

شهرداری از هر سفر ۲ درصد عوارض از تاکسی‌های اینترنتی می‌گیرد

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۳/ ۱۰ دقیقه

دستورالعمل جدید برای تاکسی‌های اینترنتی و شرایط فعالیت آنها ابلاغ شد که در پی آن تاکسی‌های اینترنتی برای هر سفر باید ۲درصد عوارض به شهرداری بپردازند.

من یک ایده برای شروع یک کسب‌وکار دارم، از کجا شروع کنم؟

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۹/ ۲۴ دقیقه

همه چیز از یک چراغ روشن در ذهن شروع می‌شود. از آن چراغ‌هایی که برای حل یک مسئله روشن و به یک ایده کسب‌وکار ختم می‌شود. برای آنکه از شروع تا پایان ایجاد یک کسب‌وکار را بدانیم با عباس خاراباف، کارشناس استارت‌آپ‌ها گفت‌وگو کردیم.

ایرانی بودن ورزش چوگان دلیل اصلی برای تمایل به برگزاری جام الوکاپ

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۱/ ۵ دقیقه

هفته گذشته اولین دوره از مسابقات چوگان جام الوکامپ با حمایت الوپیک برگزار شد. مهدی نایبی مدیرعامل الوپیک در نشست خبری که روز چهارشنبه با حضور دبیر فدراسیون چوگان برگزار شد، گفت: «اولین دلیلی که ما تصمیم گرفتیم روی ورزش چوگان سرمایه‌گذاری کنیم، ایرانی بودن و مهجور ماندن این ورزش بود.»