نوشته های مرتبط: کلید‌های طلایی بازاریابی دیجیتال

نگاهی به هشتمین رویداد دی‌ام تاک؛ رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۲۴ دقیقه

رویداد دی‌ام تاک ۸ در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت امسال برگزار شد. دی‌ام تاک رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود و هرساله متخصصان و علاقه‌مندان زيادي را گرد هم مي‌آورد. برگزاركننده اين رويداد رسانه دي‌ام برد است كه بر روي آموزش و انتقال دانش در حوزه ديجيتال ماركتينگ و ماركتينگ تمركز دارد.

سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه عمل می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۲/ ۳۵ دقیقه

مهم‌ترین منبع جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر یا جسورانه است.

بازاریابی نوین را با استراتژی‌های نوین آغاز کنید

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰/ ۱۱ دقیقه

توسعه پویا و سریع فناوری اینترنت و فرصت‌های بازاریابی ارائه شده توسط فناوری مدرن دیجیتال، تغییر اساسی در فعالیت‌های بازاریابی سنتی را امکان‌پذیر کرد و فضا را برای توسعه بازاریابی اینترنتی باز کرد.

بازاریابی در سلامت دیجیتال چیست؟

۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۰/ ۵۲ دقیقه

نشست تخصصی رسانه اکوموتیو، با حضور مدیران بازاریابی و بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای پیشگام سلامت دیجیتال برگزار شد.

دورهمی «لذت خواندن»، جشن امضای کتاب‌های نشر برآیند برگزار شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۲/ ۴ دقیقه

در این مراسم، سه کتاب «آن‌ها می‌پرسند، شما پاسخ دهید»، «برنامۀ محتوایی یک‌ساعته» و «پانصد نکتۀ کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی» به خوانندگان و مخاطبان معرفی شدند.

جایزه‌ پیروز، دریچه‌ای به افق‌های دور!

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۳/ ۶ دقیقه

به رسم هر سال و با پایان جشنواره‌ی ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، جایزه‌ی پیروز به کارآفرینان برتر این جشنواره در اصفهان اهدا شد. جایزه‌ی پیروز که یادآور نام و اعتبار کارآفرین بزرگ اصفهانی اسدالله پیروز است هر سال به برترین طرح علمی و صنعتی در جنشواره‌ی شیخ بهایی اهدا می‌شود.

بوتکمپ بازاریابی دیجیتال آنلاین برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۳/ ۴ دقیقه

«بوتکمپ بازاریابی دیجیتال» با حضور ۱۶ مدرس فعال بازاریابی و تبلیغات در ایران، به صورت آنلاین از هفته اول مهرماه امسال برگزار می شود.

نیاز کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۷/ ۷ دقیقه

غیرممکن است کسب و کاری در فضای آنلاین کار کند و به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیازی نداشته باشد. اما انبوه ابزارها و خدمات مختلف، آژانس‌های تبلیغاتی و افراد فعال در این حوزه، باعث شده تا کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها گاهی دچار سردرگمی شوند. در واقع باید ببینیم کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند.