نوشته های مرتبط: سرمایه‌گذاری میلیاردی دولت استرالیا برای پایان دادن به «خشکسالی داده‌ها»

برترین فناوران پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۰/ ۵ دقیقه

در جریان برگزاری دهمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس از ۳ فناور برترِ شاغل در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس تجلیل شد. «تيمور حيدری»،‌ «فاضله توسلیان» و «سامان جهانبخشی » فناورانی بودند که به عنوان فناور برتر پارک شناخته شده و از آنها تقدیر شد.

سرمایه‌گذاری فناورانه در ایران

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۷/ ۱۳ دقیقه

در سال‌هاي اخير زيست‌بوم (اكوسيستم) كارآفريني ايران تحولات جدي را پشت سر گذاشته است.

کارخانه نوآوری شیراز افتتاح می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۱/ ۵ دقیقه

استان فارس یکی از استان‌های دارای ظرفیت‌های بالای نیروی انسانی متخصص، مراکز دانشگاهی معتبر، پارک علم و فناوری و شتاب‌دهنده‌های کسب‌وکار است و استفاده از این ظرفیت‌ها وظیفه پیشرانان عرصه علم و فناوری.

از دانش‌بنیان به عرش جهان

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۸/ ۱۰ دقیقه

یادداشتی از پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان

گزینه‌های پیش روی اقتصاد اینترنتی

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۵/ ۱۲ دقیقه

یکی از طولانی‌ترین زمان‌های اخلال در اینترنت برای ایران ثبت شد. تجربه اخیر موجب شده دوباره حوزه اینترنت در ایران در معرض یک دوراهی قرار بگیرد. برخی از احیای اینترنت ملی سخن می‌گویند؛ اما برخی معتقدند اینترنت ملی به معنی چشم‌پوشی از ارتباط جهانی نیست.

فرار سرمایه‌ها از اکوسیستم استارت‌آپی

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۸/ ۲۴ دقیقه

اگر از هر خسارتی که قطعی اینترنت به کسب‌وکارهای اینترنتی زده است بتوانیم چشم بپوشیم، خسارت فراری دادن سرمایه‌های داخلی و خارجی جدید که طی سال‌های آینده می‌توانست جذب فضای کارآفرینی و استارت‌آپی ما شود قابل جبران نیست.

افزایش ریسک سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۶/ ۲۰ دقیقه

گزارش زنده‌ی «NetBlocks» از وضعیت اینترنت در ایران نشان می‌دهد که بعد از گذشت ۱۶۳ ساعت از قطعی اینترنت بین‌الملل (از شنبه گذشته، ۲۵ آبان)، بالاخره کاربران ایرانی در حال آنلاین شدن هستند و تا لحظه انتشار این گزارش، حدود ۷۰ درصد شبکه به اینترنت بین‌الملل متصل شده‌ است.

چگونه می‌توان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۱/ ۵ دقیقه

دوره مدیریت تعارض در تیم‌های استارتاپی به همت آکادمی دیجی کالا در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.