نوشته های مرتبط: چرا استارت‌آپی‌ها نباید همه زندگی خود را قربانی موفقیت کسب‌وکار کنند؟

سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه عمل می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۲/ ۳۵ دقیقه

مهم‌ترین منبع جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر یا جسورانه است.

هنر راه اندازی کسب و کار

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۱/ ۱۰ دقیقه

کتاب هنر تاسیس استارت‌آپ 16 هشدار جدی به سرمایه‌گذاران استارت‌آپ‌ها می‎دهد تا کسب‎ و کارشان رونق یابد.

مردان قدرتمند کسب‌وکار آنلاین ایران

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۰/ ۹ دقیقه

دنیای کسب‌وکارهای آنلاین ایران هزاران کسب‌وکار ریز و درشت را در دل خود جا داده و روزبه‌روز هم بزرگ‌تر می‌شود.

بررسی اکوسیستم موفق کسب‌وکارهای نوپا در آمریکا و سنگاپور

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۲/ ۱۱ دقیقه

وزارت صمت اخیرا گزارشی از رتبه‌بندی استارت‌آپ‎ها در جهان منتشر کرده که براساس آن ایران از لحاظ تعداد استارت‌آپ‎ها در رتبه 48 قرار دارد.

فروش سهام استارت‌آ‌پ‌ها معمولا چه زمانی است؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۴/ ۱۵ دقیقه

در حالیکه‌ می‌گویند یک کسب‌وکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمی‌شود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسب‌وکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده ‌می‌شود.

انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۸/ ۹ دقیقه

رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.

پردیس سامیت؛ دورهمی برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۰/ ۴ دقیقه

گردهمایی بزرگ پردیس سامیت ۸ و ۹ آذرماه با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه کارآفرینی و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی سراسر ایران برگزار خواهد شد.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.